De beste wensen dames!! Ik ga 7 januari (10 dpo) een testje wagen omdat ik die middag naar de gyn moet voor een gesprek over mijn twee miskramen. Wil graag van tevoren weten of ik misschien weer zwanger ben, ga ik toch net ff anders het gesprek in denk ik Ik heb zowel kv 2v5 als z&k extra gevoelige midstream in huis. Welke zouden jullie gebruiken voor 10 dpo? Welke is het gevoeligst? Heb ook actions in huis maar daarvan weet ik dat ze minder gevoelig zijn
Ik zou voor de kruidvat 2v5 gaan. Mocht die negatief zijn maar je denkt toch dat er een kans bestaat kun je altijd nog die andere doen..
Ja da's waar. Denk dat ik sowieso, welke ik ook kies, daarna toch alsnog de andere doe als ie positief is, puur voor de bevestiging Ik dacht zelf ook aan de kv, die vind ik makkelijk af te lezen en heb ik goede ervaringen mee, maar de z&k is extra gevoelig, zeggen ze, en ik heb daar geen ervaring mee dus ik weet niet hoe gevoelig die écht is
Oh ik zie nu trouwens dat ik niet de uiterst gevoelige heb, maar de gewone. Maar ook daarvan claimen ze dat ze al gebruikt kunnen worden 4 dgn voor nod.
Ik heb action gebruikt op 9 dpo. Daar zag ik tuurstreepjes toen ik op kv2v5 nog niks zag... Zal dus ook per persoon verschillen! Succes, duimen!
Oh? Da's wel bijzonder! Dacht altijd dat action vrij veel hcg nodig had. Mijn actions waren ook altijd veel lichter dan kv
Ik heb wel eens een z&k midstream gedaan op 10DPO, die was positief, toen direct een kv 2v5 gedaan en ook positief. Ik denk dat ze even gevoelig zijn. 😉
Die gevoelige van z&k waren bij mij minder duidelijk dan de Kruidvattest. Hoop op mooie streepjes op beide voor je!
Zwanger en kids normale midstream was hier gevoeliger dan kv 2v5. Buiten dat heeft de laatste zeer zeker last van vage valse streepjes bij negatief resultaat. Ik zou dus voor de zwanger en kids gaan. Is die positief dan de kv 2v5 als bevestiging. Succes!
Ik zou voor de kv gaan. Met name omdat ik met de zk vaak vals posi heb gehad, en dan weet je in feite dus nog niks.
Hmm, iedereen heeft andere ervaringen dus. Wist ik eigenlijk wel toen ik dit topic opende, haha! Bedankt dames, fijn dat iedereen wil helpen