Hey dames Even jullie rekenhulp nodig... Op 9/02 's avonds en 10/02 's middags 2 knallende ovulatietests gehad. Heb dus uitgerekend dat mijn NOD 25/02 of 26/02 is. (zit ik hier juist?) Vanaf wanneer zou je dan een early predictortest kunnen doen? Heb gisteren één gedaan, maar negatief, maar je blijft natuurlijk toch wat hopen he... Was eentje van ClearBlue, waarmee je tot 5 dagen voor je NOD zou kunnen testen. EDIT: Nog een bijkomende vraag: hoe bereken ik mijn eerste cyclus? Heb 25/01 mijn laatste pil genomen - wel temidden van de strip gestopt. Laatste maandstonden zijn geleden van 09/01 (zeer lichte maandstonden, gedurende 3 dagen). Vanaf wanneer moet ik dan tellen voor mijn cyclusduur te kennen? En ja, ik weet dat ik heeeeel hoopvol ben om reeds in de eerste ronde zwanger te worden... Bedankt!
NOD 25/2. Predictor zou ik verwachten dat die nu al wel een lijntje zou geven omdat die erg gevoelig is. MAAR zolang je geen menstruatie hebt kun je nog hoop houden
Ik denk je ei op 11-2 en dan idd 25-2 je nod. Een predictor early kan 5 dagen voor je nod (9 dpo). Je zit nu op 11 dpo dus een predictor early zal zeker een streepje moeten geven. Succes
Dat was nog een pilbloeding van je stopweek en is niet te vergelijken met een natuurlijke menstruatie. In jouw geval kun je beter tellen vanaf je eisprong die je gevonden hebt met ovulatietesten. Je NOD is dus 25-02. Dan zou je in principe je eerste natuurlijke menstruatie verwachten.
Heb sinds mijn pilstop geen bloeding meer gehad - is 09/01 mijn laatste ms, maar pas nadien gestopt met de pil