Nou hier is alle hoop in de grond geboord. Net bruinverlies gespot Testen morgen is niet meer nodig, dit is bij mij altijd een voorteken van ongi helaas
Op de laatste foto zie ik wat. Laat al je hoop nog niet varen! Tig vrouwen hebben bruinverlies! Mijn duimen blijven draaien
Nog steeds heel licht bruinverlies, maar ook nog steeds echt een zwanger gevoel. Nog spannend dus! Ik ga donderdag testen als ik dan nog niet ongi ben.
Nee ik hou maar rekening met ongi, hoewel ik deze aanloop naar ongi met deze klachtjes niet herken van andere rondes. Hopelijk ben ik morgen nog steeds niet ongi geworden en dan ga ik weer een test doen.
Nog geen ongi, maar de test vanochtend was wit dus het zal nog wel gaan komen. Bruinverlies is wel gestopt...
Op je eerste test zag ik wel wat, maar op de tweede helaas niet... jammer. Hopelijk snel wel een positieve test in handen!
Bedankt meiden. Ik zie er zelf ook niks op en deze had allang duidelijk moeten zijn want op de test van 3 dagen terug stond wel een lijntje.