Ik vind ze alle drie eerlijk gezegd niet mooi. Ik zou dan voor Siem gaan als ik echt moest kiezen. Tuur en Mik vind ik allebei echt niet mooi.
In Brabant ook. Ik zou kiezen voor Job. Die andere 3 namen vind ik niks . Alhoewel ik bij Job moet denken aan Job Cohen
Tuur, absoluut!! Mooi, vrolijk en origineel! Siem ook mooi maar is zo populair en vind ik ook minder mooi bij Fem omdat het ook op een m eindigt. Mik vind ik niet mooi. Job of Jop ook wel leuk, maar toch minder. Andere ideetjes: Art Bernt Bick Boet Bor Cas Chiel / Giel Diem Dim Gijs Jens Jip Joep Koen Lev Loek Mads Mees Mels Miel Moos Nels Niek Niels Nils Nim Niel Nol Noud Pim Raf Ries Roef Roek Roel Sam Seb Sef / Zef Sepp / Sep Sieb Sil Sim Sjors Teun
M.ik is leuk! En hier in gebruik Krijg veel leuke reacties en het is zo'n lekkere pittige naam. Job vind ik ook leuk! Succes met kiezen!
Van de drie genoemde namen vind ik Tuur en Mik niet leuk, dus zou ik van die namen voor Siem gaan. Ook vind ik Fem en Mik te Jut en Jul...ik zou voor iets meer 'afwijkends' gaan, dus geen drie letters en medeklinker-klinker-medeklinker. Hoewel ik Cas en Job dan wel weer beter vind passen...