Hy hy, Begin deze maand ook bericht gepost over ovulatie testen heb ze toen nog paar dagen langer gedaan. Ik blijf het vaag vinden... Dus ik post naar weer een berichtje Ik vind zelf dat de test van 5 juli positief lijkt maar weet het niet zeker. Is ieder geval de laatste keer dat ik kruidvat ovulatie testen doe.....
Als je test van 5 juli positief was.. zou je nu ook al een zwamgerschapstest kunnen proberen. Mijn ovulatietesten knallen ook niet altijd even veel. Ik zou die van 5 juli positief beschouwen. Je hebt daarna nog doorgetest en geen donkerde test gehad?
Nog een test er na gedaan die was niet donkerder. Ja weet ik maar durf ik nog niet Zondag wil ik een test doen dan weet ik zeker dat het positief zou moeten zijn als het gelukt zou zijn Ik hou jullie op de hoogte ❤️
Die van 5 juli ziet er positief uit, zo zagen deze testen er bij mij ook uit als hij positief was. Succes! Hoop een een mooi tweede streepje voor je straks. In principe kun je nu al gewoon testen inderdaad.
Die kruidvat testen zijn zo rot. Ik hoop gewoon dat je sowieso geen ovulatie testen meer hoeft te gebruiken