tuur streepje :s

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door frietmiep, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Nope niets, maar zolang er geen bloed is is er hoop!

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Geloof niet dat k iets zie nee..

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    ik ook niet helaas

4. frietmiep

frietmiep Actief lid

11 jun 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    met blote oog wel te zien en via telefoon inzoomen zien mensen het ook toch weer gaan vloeienwel heel minimaal. vk gebeld vermoedelijk weer een vm of een innesteling. als het bloeden weer ophoudt binnen 2 dagen zaterdag test doen als die positief is moest ik vk bellen voor een echo te plannen mocht het bloeden niet stoppen dan werd ik doorverwezen naar de gyn. dus voor nu nog in onzekerheid voel me wel hartstikke zwanger vorige maand waren mijn kwaaltjes binnen 2 dagen verdwenen. liefs

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zie ook niks. Ook niet als ik inzoom.

Ik denk dat je gewoon ongesteld bent hoor.

Niet direct van een vroege miskraam uitgaan, temeer je keurig de pil slikt en niet met zwanger worden bezig bent.....

Als je een grote zwangerschapswens hebt, zou ik je trouwens willen adviseren helemaal te stoppen met de pil.

Snap het trouwens ook even niet. Als je keurig de pil slikt zoals je zegt, heb je helemaal geen eisprong en kan er dus ook geen innestelbloeding (wat vaker niet dan wel voorkomt) plaatsvinden?:(

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Aangezien hier niemand op alle testen iets ziet denk ik dat je gewoon ongesteld bent geworden en de kwaaltjes en het zien van een streep meer is omdat je het graag wilt. niet lullig bedoeld want dat hebben er heel veel hier (ik zie ook graag dingen die er niet zijn) maar dit lijkt mij veel logischer dan een vm waarvan niemand een positieve test heeft kunnen zien in combinatie ook nog eens dat je gewoon de pil hebt geslikt

7. frietmiep

frietmiep Actief lid

11 jun 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee klopt en snap jullie mening indd maar we zijn er niet mee bezig omdat ik het nog niet wil neemt niet weg dat het niet welkom zou zijn... maar we hebben nu andere plannen en de testen zien mensen hier wel de 2e streep niet alleen ik en op foto is het zoiezo al moeilijker tezien. en indd door de pil heen zou niet moeten kunnen vorige maand ben ik ziek geweest waardoor de pil niet betrouwbaar was. komt helaas vaker voor dan we denken door de pil heen zwanger worden. we gaan nu afwachten qua bloeding zet namelijk niet door normaal als ik het moet worden met of zonder stress zet het ineens door en niet eerst een beetje oud bloed en dan niks meer... ik kan niet tegen die ontwetend heid daarom wilde ik testen om zeker te weten en vind het allebei goed oftie nu negatief of positief was. we wilden eerst verhuizen en trouwen voordat we aan kinderen beginnen. heb namelijk al een dochtertje. en haast hebben we niet zijn nog jong! toch bedankt voor al jullie reacties miss tot ooit!! liefs

Deel Deze Pagina