Hallo allen, Geeft de predictor express voorgedrukte lijntjes? Ik zag een lijntje rond de 5 min. Ben vandaag 8 dpo, dus nog vroeg. even kijken of de foto werkt:
Ik zie inderdaad een heel vaag lijntje. Antwoord op je vraag heb ik niet, maar dit zou best een 8 dpo lijntje kunnen zijn hoor! Spannend!!
Gelukkig zijn er een aantal vroege vogels Bedankt voor jullie reactie! nou spannend hoor!!! Hoewel ik sceptisch blijf.. ik neig voor nu eerder naar voorgedrukte streep. ben benieuwd of er een aantal daar ervaring mee hebben.
Ik weet niet goed of ik er een kleur uit kan halen. Soms denk ik hij is roze, soms denk ik: nou kan ook gewoon grijzig zijn..
Nee helemaal niet. Lief dat je het vraagt. zou heel graag zeker zijn, maar wil mijzelf geen valse hoop geven. Krijg gelijk kriebels van je reactie! zou het echt zo zijn...
Wat fijn geen valse hoop geven snap ik goed hoor, het is toch nog allemaal erg pril. Duim dat je mooie oploop gaat zien de komende dagen
Ik heb helaas met de Express wel negatieve ervaringen.. En heb er andere vrouwen ook wel eens over gehoord. Heb hier destijds vals positief mee getest. Ze kunnen wel eens voorgedrukte streepjes hebben deze. Misschien anders een early er van doen? Die hebben dat vaak niet. Maar ik zie het streepje wel en ik duim voor je dat het een mooie positieve test mag zijn!
Hij was wel zichtbaar binnen aflees tijd, Wel was het niet goed te zien als die nou echt roze was of grijs
Helaas worden de streepjes bij de vals/positieve testen gewoon roze. Helaas al 3x gehad. Ik gebruik enkel alleen nog de early en de express pas als ik zeker weet dat ik zwanger ben.
Volgens mij staat de express erom bekend dat ze vals positief geven... de early is vele malen betrouwbaarder.. ik zou dus niet durven zeggen of deze positief is ja of nee
Ah toch meerdere ervaringen met foute streepjes! Dank jullie wel! We wachten af; morgen weer opnieuw testen