Positief, negatief, positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Colette, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colette

Colette Lid

4 mrt 2015
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb vrij spontaan mijn spiraal laten verwijderen afgelopen maand om te kijken of mijn cyclus inderdaad nog steeds op 28 dagen zat (zoals voor het spiraal). Indien die cyclus gelijk is gebleven zou ik afgelopen weekend ongesteld moeten zijn geworden.

Sind 2 weken heb ik precies dezelfde symptomen als bij mijn eerste zwangerschap. Vorige week woensdag getest en inderdaad een lichte streep (k2v5). In het weekend en op di weer twee keer getest en deze waren negatief.

Omdat ik medicatie neem die niet mag in combi met een zwangerschap, maar mijn menstruatie uitblijft (en de symptomen blijven) + ik op vakantie ga in een land waar ik de taal niet goed spreek leek het me handig om nog 1 laatste test te doen en anders even de huisarts te bellen en te overleggen (mijn zwangerschap zal sowieso medisch zijn vanwege complicaties in mijn vorige zwangerschap).

En wat blijkt, hij is weer licht positief...

Ik heb inmiddels gebeld en vanmiddag een afspraak. Echter, ongeduldig als ik ben vroeg ik me af of jullie hier ervaringen mee hebben?

Positief, negatief en weer positief...

Iemand?

2. ns1988

ns1988 Actief lid

16 mei 2013
    119
    0
    0
    Dronten
    Helaas geen ervaring tjonge super spannend ik ga voor je duimen!!

3. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Wat apart. Vorige week woensdag posi test en vervolgens 3 negatieve testen als ik het goed lees? En dan nu weer een posi test. Heb hier op het forum wel eens gelezen dat een test reageert op je eisprong. Heb je foto's van de testen? En heb je alle testen van hetzelfde merk gedaan?

Spannend!

4. Colette

Colette Lid

4 mrt 2015
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    #4 Colette, 12 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2015
    Thanks! Lief van jullie :)..

5. Colette

Colette Lid

4 mrt 2015
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ehm, ik heb 1x positief (wo 4 maart), 2x negatief (zaterdag en dinsdag) en 1x positief (vanochtend).

De test van vanochtend kan ik nu niet plaatsen, want ik ben niet thuis. Heb de test van vorige week wel in mijn mail staan dus die ga ik even plaatsen. De test van vanochtend is of gelijk of iets donkerder.

Ik ging er vanuit dat er wel iets was, maar er iets fout was gegaan met de innesteling o.i.d., maar nu er na 2 omo witte testen weer n positieve is weet ik het ook niet meer.. Zo vaag!

Bijgevoegde bestanden:

6. Colette

Colette Lid

4 mrt 2015
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Alle testen waren met k2v5, in de ochtend.. Allen binnen 5 min afgekeken en de twee positieve hebben beide roze streepjes..

Ik heb overigens wel de symptomen van mijn eisprong gehad volgens mijn veronderstelde 28 dagen cyclus, maar heb verder geen ovulatietesten of temp of dergelijke gebruikt. Dus zeker weten doe ik het niet..

7. lies70

lies70 Lid

17 aug 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie wel een streepje ;)

8. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ja, ik zie het streepje ook. De HA gaat vast een urine test afnemen, en evt. een bloedtest? Ben heel benieuwd.. Ik duim voor je!

9. Colette

Colette Lid

4 mrt 2015
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige zwangerschap testte ik elke test positief, behalve de urine test bij de huisarts, whahaha. Dus ik ben benieuwd :).

Uiteraard geef ik een update zodra ik meer nieuws heb vanmiddag :).

10. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

9 mrt 2015
    277
    0
    16
    Vrouw
    Wat spannend!

Ik duim voor je!
    En succes vanmiddag 😉

11. Colette

Colette Lid

4 mrt 2015
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik zit nu in het zh om bloed te prikken, morgen rond het middaguur mag ik de ha bellen voor de uitslag 😊.

Vind het echt spannend nu na die rare week 😄.

12. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik denk dat je test vorige week je eisprong heeft opgepakt(dat schijnt te kunnen),dat is in dit geval een hele logische verklaring...en dat je dus nog ver voor je nod zit.Hou er rekening mee dat meer dan de helft van de zwangerschappen voor nod nog mis gaan...

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Succes met afwachten :)

14. dymi

dymi Nieuw lid

12 mrt 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook positief s ochtens negatief s middags morgen ochtend weer een test doen

15. Colette

Colette Lid

4 mrt 2015
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Thanks dames, superlief!

En jij succes Dymi, hopelijk blijft het positief.

Afgelopen maand was hier ontzettend stressvol, dus misschien ligt het daar wel gewoon aan. Ik heb mijn hele leven al een cyclus van 28 dagen, maar misschien is de eisprong inderdaad door de vervelende maand wel een keer laat geweest (buiten het feit dat ik natuurlijk net van mijn spiraal af ben).

Het blijft echt gissen en afwachten. Zodra ik de uitslag heb laat ik het jullie weten :).

16. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
  17. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Succes nog even met deze spannende uurtjes afwachten!

18. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Spannend hoor! Ik hoop voor je dat het gewoon goed zit :)

19. Colette

Colette Lid

4 mrt 2015
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Thanks meiden :D!.

Ondanks de symptomen en de tweede positieve test heb ik er niet echt enorm veel vertrouwen in, maar of dat komt door die vage resultaten van afgelopen week of mijn instinct.. Ik weet het niet..

Niet dat het er nog toe doet vanwege de bloedtest, maar ik heb de twee testen nog even op de foto gezet. Achteraf wat haastig, maar duidelijk genoeg denk ik.. De omo witte testen liggen al in de prullenbak, stond anders ook maar raar ;).

Bijgevoegde bestanden:

20. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    #20 Lovelymommy84, 13 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2015
    Ik zou denken dat die van de 4de gereageerd heeft op je eisprong (wat blijkbaar kan) en dat die van de 12de gewoon positief is...

Benieuwd naar de uitslag van t bloedprikken

Deel Deze Pagina