ik zie hem zeker heb je al eens met een kv test geprobeerd of ander merk? Vanaf wanneer ben je al aan het testen of heoveel dpo zit je nu?
je begon de 18e met een licht streepje toch? ik denk na 5 dagen hij toch wel ietsie donkerder had moeten zijn maargoed ik zie wel een streepje! Ik zou het bij dezelfde test houden en over 2 dagen weer testen, zo zie je beter resultaat.
Test van etos eigen merk negatief. Ik weet niet hoeveel dpo k zit. Had waarschijnlijk de 4de een positieve ovulatie. Tenzij het dus geen gesprongen ei is ?! Mijn cyclus is onregelmatig. 25 dec (duurde 2 weken) 14 feb 18 maart Heb in juli mijn laatste prikpil gehad
Lastig.. het blijven vage streepjes, wordt in ieder geval niet echt duidelijker.. Hopen dat je snel toch duidelijkheid hebt!
Verlopig laat ik het even zo. Morgen wel even bij de ha aankaarten. Want heb last can mijn bekken .nu een dag of 5
als ik uw eisprong datum ingeef en dan nog een marge van 2 weken mis ingeef zou het gek zijn dat je zo nog licht test? zoek maar eens via google bavaldatum berekenen via eisprong. ik heb de mijne de 15e gehad mag testen dit weekend en jij 10 dagen eerder dan zou ik toch ? hebben niet
Ja daarom denk ik dat ik misschien wel een positieve ovu test heb gehad. Maar waarschijnlijk is mn ei niet gesprongen. Dat verklaard ook waarom ik niet ongesteld word. En die vreemde testen tja geen idee.... We wachten maar af
Moet straks naar de ha omdar ik zo een pijn heb aan mijn heupen. Dat kan toch niet nu al hiet daar van komen . Bij de oudste pas met 30 weken. En de jongste met 16 weken