Danl jullie wel. Maar ik ben nog voorzichtig. Morgen de uitslag van mijn bloed onderzoek. Ik kan om 13.00 bellen. Ik ben nog voorzichtig omdat ik vaker streepjes heb gehad zonder zwanger te zijn geweest.
Spannend voor je! Laat je het even weten straks wat de uitslag was? Hoop dat je een positieve uitslag hebt!!
Nou ondanks mijn positieve testen niet zwanger volgens bloed onderzoek. Zrlfs vanmorgen positief getest met kv nu een beetje van slag snap er niks van.....
Dat is echt heel apart zeg Wat balen voor je! Kan me voorstellen dat je van slag bent! Al die vage streepjes en nog steeds niet ongi.. Pff wat een onzekerheid. Nu maar afwachten dus? Sterkte meid!
ook al zou het een vmk zijn dan nog moet in je bloed iets te vinden zijn zou huisarts opnieuw bellen en vragen om verwijzing
Ze hebben waarschijnlijk een kwalitatieve hcg test gedaan en geen kwantitatieve.Met de kwalitatieve krijg je positief of niet positief bij een bepaald getal(bijv 25 of 50) en bij een kwantitatieve het exacte hcg getal.Ben benieuwd ....maar denk dat je gewoon zwanger bent.
Hcg 6 in mijn bloed is niwt zwanger zegt de assistent. Maar goed en nu? moegen om half 10 weer naar de arts. Want iets klopt er niet
raar, hcg 6 en toch een cb die 1-2 weken aangeeft dus pril zwanger gewoon op aandringen een onderzoek bij de genecoloog
Hcg waarde is van gisteren....het kan vandaag 12 zijn....zou in ieder geval voor de zekerheid wel over 2 dagen nog eens bloed laten prikken. Blijft wel vreemd dat je waarde 6 was...
Dit is de site die ik bedoelde waar ik over belde Hcg-waarden tabel | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Nou dus maandag dan prikken en dan moet er iets veranderd zijn !!
Hcg urine test vanmorgen weer positief. De arts denkt dat het bloed onderzoek niet goed is gedaan. Maandag weer bloed prikken en dan woensdag de uitslag. Dus nog even een paar dagen wachten.