Inderdaad een hele rare reactie! Maar sluit dit topic maar. Want aan dit soort opmerkingen heb ik geen boodschap. Alsof ik de boel loop te bedonderen.
Nou inderdaad.... alsof je je moet bewijzen door een foto van een digitale test te posten? Ik zag trouwens ook best duidelijk een streep ondanks de vlek hoor. Maar helaas.... ongi geworden Sterkte meis! Hopelijk deze ronde meer geluk en niet van die eeuwig durende tuurstreepjes!
Het komt alleen vaker en vaker voor zoals ik al uitlegde in een pb naar de TS toe dat er vele vanalles verkondigen van foto's , zwanger te zijn en als men dan foto's vraagt men geen reactie krijgt op de vraag. Ieder doet ermee wat hij wil maar een normale reactie is het wel ik heb niet anders gedaan dan zitten te reageren en mee te denken de vorige pagina's.... Ik wil ook niet liever dat iedereen zwanger geraakt of is hoor gun het iedereen! Succes allemaal
Ik wil niet heel vervelend zijn. Maar naar dus als ik nu de fotos zou plaatsen word ik geloofd. Anders niet. Heb gister 2 fotos geplaatst van de test bij de ha. De digitale staat niet op de foto en de kruidvat ook niet die ligt overgens bij de ha omdat ik die had meegenomen. En om geloofwaardig over te komen had ik ook dw fotos van mijn jongste kunnen posten. Het gaat toch niet on fotos? Of moet ik aan de ha een verslag vragen. Zodat het zwart op wit is? Ik snap dat er van die mensen zijn die zomaar iets zeggen. Maar wat schiet ik er mee op? Ik hoef niet intressant te doen voor mensen die ik persoonlijk niet ken. Ik wil gewoon mijn verhaal kwijt. En me niet hoeven te bewijzen. Daarom ben ik hier niet.
Als je het gevoel hebt je niet te willen verklaren stuur me dan aub.geen pb , om me erna nogeens aan te vallen op het forum aub. Laat dan dat gezicht ook voor wat het is.
Het is gewoon erg vervelend dat je meteen een beetje vremde reactie krijgt. Ik val niemand aan. Jij zou het ook niet leuk vinden zo in twijfel te worden getrokken met jou verhalen. En viel je ook niet aan in een pb. Maar in de 5 jaar op dit forum heb ik dit nog nooit gehad. Maar zoals get pb al zegt. Veel geluk met je zwangerschap. Hoop dat het dit keer goed gaat.
Weet je een tuurtest plaatsen ok heb ik ook vaak genoeg gedaan maar dan van een overduidelijke digitale test waarop zwanger 1-2 weken geen foto van plaatsen... ja denk dat iedereen dan wel begint te hebben. Maar ik ben dan daar misschien te eerlijk in omdat neer te pennen. En een foto pakken van je andere zwangerschap of andere keer dat je zo'n test had daar was ikzelf nog niet opgekomen dus waar jij dan aan denkt, dan ben ik maar zo goed gelovig om erin te trappen
Nou sorry dat denk ik dus niet meteen dat iemand de boel bedonderd, dat slaat helemaal nergens op, wat maakt het uit dat iemand de boekt ou bedonderen, een ander heeft er toch helemaal niks aan... Daarbij vink het nogal een veronderstelling, lijkt idd dat ts er wel Van beschuldig wordt!! Als ze er gewoon geen foto van heeft gemaakt.. Zo be t ... Je bent toch niks verplicht aan mensen hier... De vraag is toch altijd of iemand een streepje ziet.. Niet of iemand een duidelijke cb foto plaatst!! Leuk als iemand het doet... Maar dat is bijzaak ! Y knuffel !! En ik sms je!
Laat maar nimme het gaat er om dat het hoe dan ook niets meer uitmaakt Ik ben ongesteld! Of ik nu zwanger was of niet. Het is klaar. Ik heb een lekker druk gezinnetje ik werk avonden ,en zit niet de hele dag met een foto camara en op internet. Dus vandaar! Maar laat maar