Hoi dames Ik ben nieuw hier.. 26.10.17 is mijn mirena verwijderd 28.10.17 had ik gelijk min menstruatie gekregen, 1 december was mijn laatste menstruatie, ik voel altijd mijn eisprong (18 december ) had ik ze gevoeld .. ik moet 31 ste of 1 januari 2018 ongesteld worden maar ik had even getest omdat ik 2 dagen al heel slecht slaap .. ik ben gewoon snacht's klaar wakker ik kan gewoon niet slapen en ben heel emotioneel soms huil ik soms word ik snel boos .. ik heb 1 zoontje hij is 4 jaar hier zijn de testen Wat denken jullie ?
oe.....een echte tuurtest.... Maar zie heel heel vaag wel iets. Of dit de juiste kleur is of een indrooglijntje? Geen idee. Succes nog ff!!!
Op foto zie je niet inderdaad maar met mn blote ogen zie ik iets licht ... had ik ook gehad bij mn zoontje. . Mijn vriend ziet ook streep heel licht Misschien deze testen zien jullie wat ?
Ik zie de streep duidelijk. Het zijn alleen voor mij onbekende testen dus geen idee of ze voorgedrukte lijntje hebben? Kan je een foto maken met meer licht?
Ik had 5 dagen geleden ook getest maar was echt omo wit ik zag geen twee streep niks .. oké ik ga t even maken voor je x
Ik zie wel een oploopje.. wanneer is je nod? En zijn het extra gevoelige testen? Probeer morgen de kruidvat testen eens.. die zijn sowieso erg gevoelig