Net getest. Negatief. Denk ik. Ben 4 of 5 dagen te vroeg maargoed . Ik zie als ik goed tuur en de test op de juiste manier draai, een voorgedrukt streepje. Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor want Mn temperatuur is gedaald. Maar heb voor het eerst een dergelijk streepje waargenomen op de kv2. Wie heeft dit ook?
Ik, op tig Kruidvat testen gehad. Helaas laten die vaker indrooglijntjes of de (witte) voorgedrukte lijn zien.
Als je heel goed kijkt op een ongebruikte test zie je in bepaald licht een lijntje. Het heeft geen kleur maar is iets anders van structuur dan de rest vd test. Beetje glimmend.
Ik zie het steeds vaker voorbij komen van die indrooglijntjes.. Een aantal jaar terug was dat nog niet zo.
Helaas inderdaad wat de rest ook zegt. Voorgedrukt streepje en indrogers. Als er niks te zien binnen de tijd meteen weg gooien. Helaas hier wel eens een indroogstreep gehad die zo roze en dik was waardoor de teleurstelling daarna groot was bij een witte test (en geen zwangerschap dus)
Zo donker heb ik ‘m indd ook weleens vals gehad.... In mijn geval wel uren na de afleestijd, dus eigen stomme fout dat ik toen weer keek
Ja helaas wel. Paar druppels water laten doorlopen en omo wit was hij erna. Enorme afknapper. Ik zag deze lijn zo'n uur na uitvoeren van de test. Had hem dus gewoon weg moeten knikkeren.
Wow, bizar zeg! Hoewel je 'm inderdaad niet meer na afleestijd hoort af te lezen, verwacht je gewoon niet zo'n duidelijk lijntje.
Ja hier ook idd, zag m in de prullenbak uuuuuren na afleestijd en dacht 'Omg'.. was helaas n indroger ook.