ervaringstips dipsticks zwanger en kids

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door missm, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    deze maand beginnen met ovu testen. nog mensen tips hoe het beste te gebruiken. waar op letten. ik las dat je deze het beste smiddags kan doen. ook op dezelfde tijd? ik ben elke dag (door de week) om zes uur thuis. betekend dat ook in het weekend om zes uur? en 1 keer of 2 keer per dag? en zo ja wanneer dan de 2e keer?

thnx

2. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Hallo

Ik gebruik ze ook en ben zeer tevreden.
    Ik begin met 1 keer op een dag.
    Als ik zie dat het streepje donkerder wordt doe ik 2 keer op een dag.
    rond 10:00 en 16:00 test ik dan.
    Wanneer je het beste kunt gaan testen staat in de gebruiksaanwijzing.
    Hangt van je cyclus af.
    En anders even op de site kijken staat de gebruiksaanwijzing ook wel.

Succes en hoop dat je snel zwanger bent.

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik begin op dag 10 van de cyclus en test tussen 8 en 8.45 smorgens (niet met ochtend urine) ik sta tegelijk met mijn man op om vast even te plassen.. zodat ik later nog een keer kan plassen.. en s'avonds tussen 8 en 10 uur nog een test..

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik test direct vanaf mijn ongi 1x per dag omstreeks 15.00 uur (let wel op dat de urine sterk genoeg is)...

Nog nooit een ei gemist.

5. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Hebben jullie dan ook die 'grootverpakking' van zwanger & kids?

Ik wil de ook gaan bestellen, maar als je fanatiek wil gaan testen om je ei te vinden, dan moet je er minstens een stuk of twintig tegenaan gooien.... Of zie ik dat verkeerd? ;)

Ik heb een aantal keer op goed geluk getest omdat ik mijn ei verwachtte ( met de testen van testpoint ), maar 'm nog nooit echt gevonden... En ik vond die nogal prijzig om in het wilde weg mee te testen...

Ik lees even mee!

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben er erg tevreden over. Ik ben vanaf dag 10 gaan testen (dacht ik uit m'n hoofd) en ben 2 maal per dag gaan testen (2e keer plassen ochtend en eind middag/begin avond).
    Ik was een beetje rommelig met de tijden maar dat kon niet anders maar ik heb mijn piek wel gevonden. Helaas ga ik de volgende ronde in dus ik begin over 9 dagen weer met de ovutesten. Sinds deze cyclus temp ik ook erbij.

Ik had een combinatiepakket van z&k, een volgende keer bestel ik alleen de ovulatietesten.

Succes met testen!!!

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    In princiepe is 1x per dag om dezelfde tijd in de vroege middag met sterke urine testen voldoende...

Bij een aardig regelmatige cyclus kun je wat later na je ongi op dag 10 ofzo beginnen met testen.

Aangezien ik ook al eens mijn ei op CD 10 heb gehad, begin ik direct na ongi...

Ik koop wel altijd een grootverpakking.

8. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik ben deze rond ook begonnen met ovutesten omdat ik mijn ei niet voel en lange cyclussen heb. Ik heb een grootverpakking gekocht (35 stuks) en ben een week na mijn ongi begonnen met testen, ik doe het rond 19.00 uur. Nu op dag 15 nog negatief, maar mocht er een streepje zichtbaar worden dan ga ik 2x per dag testen. Het kost even wat, maar het geeft mij wel wat meer rust.

9. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik kocht ze via ebay, leken dezelfde als zwanger&kids alleen stukken goedkoper. En deden prima hun werk!! Eerste keer was de levertijd wel 3 wk, maar 2e keer maar 4 dagen.

eBay: Pregnancy

10. Dit wilde ik ook zeggen! Zijn precies hetzelfde (wonfo toch, ofzoiets?), maar veeeeel goedkoper!

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ehh ik dacht one step, maar weet het niet zeker. Is al een tijdje geleden dat ik ze gebruikt heb ;) (zie banner)

Deden in ieder geval prima hun werk. Ik had de ultra sensitive, bleek achteraf ook een korte piek te hebben dus was maar goed ook.

Succes meiden!

12. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0

Ik heb deze besteld.. De komende ronde gebruik ik die van z&k omdat die levertijd korter is. Ze moeten echt knallen om posi te zijn toch? net als andere ovutesten?

Deel Deze Pagina