tuur testje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lovelyone, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Spijt me om te zeggen maar zie er helemaal niks in...:( wel de voorgedrukte lijn die schaduw geeft

2. lovelyone

lovelyone Niet meer actief

Bedankt voor de reactie's :) Over een paar dagen weer testen als ik nog niet ongi ben. En anders hoop ik maar dat het snel komt!

3. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    ik zie wat jij ziet... afwachten! spannend hoor!

4. lovelyone

Hee meiden,

Ik maak nu toch zo iets onverklaarbaars voor mezelf mee, misschien dat iemand van jullie mij kan vertellen hoe dit komt.

Mijn menstruatie was nog steeds niet op gang gekomen en omdat ik benieuwd was waar ik nou zit in mijn cyclus heb ik een ovulatietestje gedaan (testje 1 op de foto). Die zelfde dag later testje 2. En testje 3 gister, de dag waarop ook mijn menstruatie is begonnen :( Vandaag nog ongi en zojuist testje 4 gedaan.. Lijkt mij een knaller???

Ik snap niet hoe ik mijn ei kan hebben terwijl ik ongi ben?
    Hoop dat iemand mij kan vertellen of en hoe dit kan.. Ik heb nou ook niet echt bepaald een korte cyclus.

Groetjes lovelyone

Bijgevoegde bestanden:

5. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Huh das gek.. ben je echt niet zwanger? Heb je nog een zwangerschapstest gedaan?

6. lovelyone

Ik heb nog een zwangerschapstestje gedaan, negatief. Ik ga er dus vanuit dat ik niet zwanger ben en dat het hele lichte streepje wat ik zag op mijn vorige testjes gewoon een voorgedrukte schaduw was oid. Vreemd he, hoop dat iemand wel weet hoe het zit. Ik wordt er nogal onzeker van.

7. lovelyone

Net een clearblue digital ovulatie test gedaan, en deze was negatief....

8. lovelyone

Deel Deze Pagina