Ik ben nu de trotse bezitten van kv2v5, 4 action en 5 dipsticks van z&k. Hoe bedoel je test verslaafd 😉 De kv had ik bij mijn jongste 4 dagen voor nod positief getest, maar de z&k en action ken ik niet. Zou ik die ook voor nod kunnen gebruiken? Wanneer testte jullie positief met action en z&k? Ik weet natuurlijk dat het niet handig is voor nod te testen maar ik weet nu al dat ik me niet kan inhouden..
Ik testte met action op 10 DPO positief... Helaas de laatste tijd slechte ervaringen met kv2v5, vals positief etc. Dus overgestapt op action en moet zeggen erg tevreden!
Ja klopt ik vond het ook echt vreemd, ja inderdaad dankjewel hoor, Ik hooo dat het voor jou ook raak is❤️
De z&k dipstick bleef vanmorgen wit, kan ook bijna niet anders maar ik werd wakker en moest gewoon testen 😊 zit nu tussen 7 en 9 dpo ergens. De testweek is begonnen 😉
De kv2v5 haf bij mij op 12dpo een heeeeuuulll licht streepje terwijl op diezelfde dag met minder geconcentreerde urine de action een duidelijke streep had. Ik ben niet zo'n fan van de kv2v5.
Ja over de kv2v5 hoor ik verschillende verhalen helaas. Terwijl het voorheen altijd zulke goede testen waren. Ik bedacht me net dat ik bij de eerste pas bij 4 dagen overtijd testte. Wel 1 voor nod gedaan maar omdat die negatief was ging ik er vanuit dat het gewoon echt negatief was, niet bij stil gestaan dat ik wel eens te vroeg zou kunnen zijn.. had ik nu maar weer dat geduld 😯
Action had vanmorgen een wel / niet streepje. Als ik heel erg goed mijn best deed zag ik hem, toen ik hem uit elkaar haalde was hij weg. Had mezelf dus in de maling genomen. Morgen de predictor early 😊 Heb 's avonds een opgezette buik, vanaf de schaamstreek zeg maar. En 1 tepel is groter dan de andere 😞 is wel de favo bv kant van mijn jongste die nu groter is, maar verder vind ik het apart hihi