Wanneer action test doen ??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Alva, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alva

Alva Niet meer actief

Ik ben nu de trotse bezitten van kv2v5, 4 action en 5 dipsticks van z&k. Hoe bedoel je test verslaafd 😉

De kv had ik bij mijn jongste 4 dagen voor nod positief getest, maar de z&k en action ken ik niet.

Zou ik die ook voor nod kunnen gebruiken?
    Wanneer testte jullie positief met action en z&k?

Ik weet natuurlijk dat het niet handig is voor nod te testen maar ik weet nu al dat ik me niet kan inhouden..

2. Nobody1

Nobody1 Lid

8 jun 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2 Nobody1, 22 jul 2015
    Laatst bewerkt: 22 jul 2015
    Pas na 6 weken dik positief zowel bij action
    Als andere testen :p:p

3. Alva

Alva Niet meer actief

Dat is laat zeg, en dan ook nog bij allemaal. Wel gelijk knal positief zo te zien. Gefeliciteerd !

4. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ik testte met action op 10 DPO positief... Helaas de laatste tijd slechte ervaringen met kv2v5, vals positief etc. Dus overgestapt op action en moet zeggen erg tevreden!

5. Nobody1

Nobody1 Lid

8 jun 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja klopt ik vond het ook echt vreemd, ja inderdaad dankjewel hoor,

Ik hooo dat het voor jou ook raak is❤️

6. Alva

Alva Niet meer actief

De z&k dipstick bleef vanmorgen wit, kan ook bijna niet anders maar ik werd wakker en moest gewoon testen 😊 zit nu tussen 7 en 9 dpo ergens.

De testweek is begonnen 😉

7. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    De kv2v5 haf bij mij op 12dpo een heeeeuuulll licht streepje terwijl op diezelfde dag met minder geconcentreerde urine de action een duidelijke streep had. Ik ben niet zo'n fan van de kv2v5.

8. Alva

Alva Niet meer actief

Ja over de kv2v5 hoor ik verschillende verhalen helaas. Terwijl het voorheen altijd zulke goede testen waren.

Ik bedacht me net dat ik bij de eerste pas bij 4 dagen overtijd testte. Wel 1 voor nod gedaan maar omdat die negatief was ging ik er vanuit dat het gewoon echt negatief was, niet bij stil gestaan dat ik wel eens te vroeg zou kunnen zijn.. had ik nu maar weer dat geduld 😯

9. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Spannend! Wanneer ga je weer testen en met welke test?

10. Alva

Alva Niet meer actief

Ik denk morgen weer 😊😇 met de action

11. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Hier met action een duidelijkerstreep dan kruidvat...

12. Alva

Alva Niet meer actief

Action had vanmorgen een wel / niet streepje. Als ik heel erg goed mijn best deed zag ik hem, toen ik hem uit elkaar haalde was hij weg. Had mezelf dus in de maling genomen. Morgen de predictor early 😊
    Heb 's avonds een opgezette buik, vanaf de schaamstreek zeg maar. En 1 tepel is groter dan de andere 😞 is wel de favo bv kant van mijn jongste die nu groter is, maar verder vind ik het apart hihi

Deel Deze Pagina