Hoi Rogijuli, Ik had op 6,7 en 8 juli een positieve ovulatietest. Heb hierna niet meer getest omdst mijn ovulatietesten op waren. Deze test is van gistermiddag. Het lichte streepej is met het blote oog wel te zien maar niet echt op de foto. Ik wil zo nog een test wagen.
Rogijuli, Ik heb trouwens een cyclus van 27 dagen . Nu zit ik op dag 24. Aanstaande donderdag is mijn nod.
Ik heb de 8ste eisprong gehad en heb ook eens twee dagen getest, met blote oog ook te zien en amper op foto die van gisteren. ik persoonlijk ga 1 tot 2 dagen wachten eer ik terug test en raad jou dat ook aan eigenlijk.
Hey dollis, Ik denk dat je gelijk hebt. Ik kan het beste wachten tot morgrn in ieder geval. Dan is hèt twee dagen na mijn laatste test.
Het zou kunen dat je ei pas 9 juli is gesprongen. Dan zit je nu op 10 dpo en is alles nog mogelijk. Hopelijk over 2 dagen een duidelijkere streep.
Rogijuli en doliej, Ik ga dan morgen nog eens testen . Hoop zo dat die een wat duidelijkere streep geeft!! Bedankt voor jullie reactie!
Ik heb echt een vloek met rare streepjes op mijn testen. Zojuist getest met een kruitvattest. Na een paar minuten verscheen een vage streepje (wel roze) maar het streepej staat heel ook nu ver weg van de controle streep. Heeft iemand dit ooit ook gehad?? Het streepje is gewoon roze dat wel. Alleen wel heel dicht op de T van test. Wie wil er meekijken?,
Het streepje is dan ook erg licht. Allen als ik naar de test kijken hoef ik niet te turen maar zie ik het met het blote oog.
Ik snap wat je bedoelt, helemaal in het hoekje waar de lijn buigt zeg maar? Maar dat is wel ongeldig, heb je geen 2e test liggen voor morgenochtend?
Hoi Rica en miszy, Rica , oke dan weet ik dat het bij mij ook vals is. Bedankt! Miszy, Ik heb nog een test liggen voor morgenochtend. Ik ga her dan weer proberen. Bedankt voor het meekijken!!!
Nu ik de test gesloopt heb is lijkt het streepje niet zo ver weg meer. En is ook veel duidelijker. Ik ben echt benieuwd naar mijn tedt van morgenochtend!