Ik kon het niet laten... ( niet met ochtend urine) Hier in t echt word hij steeds duidelijker en mooier roze... Ik ben alleen niet zo'n goede fotograaf, dus t viel niet mee het op de foto te krijgen...
Nee ik zit ook te kijken, mar het is inderdaad niet meer te zien op de foto. Ik dank dat het kwaliteit van de foto minder is geworden na het uploaden. .
Ik zie ook geen tweede streep. Zelfs niet een heel klein beetje. Lijkt me stug dat ie er in het echt wel zit eerlijk gezegd.
Ik, heb m in het neg gezet en wat verkleint...ik zie toch wel wat! Alleen is de foto zo klein dat je het hier niet ziet
Ik begrijp jullie wel. Maar gelukkig staat ie er hier toch echt op.. op de foto op mn telefoon is het namelijk wel te zien.. jammer dat het niet te zien is nu de foto is geupload..
Ja kan het zelf ook makkelijk doen via fotoaanpassen.nl Als ik je foto aanpas en uitsnij krijg ik vanzelf kleine foto's. Als jij het met de originele doet kun je dit makkelijker... Maar ik zie iets hoor ik zou idd een kruidvat doen, die is gevoeliger dan de action