Ben benieuwd of er dames zijn die met een ovulatietest hebben getest op nod en of die dan wel/niet positief was en of wel/niet zwanger😋
ik heb ooit bij een zwangerschap van 4+3 weken een ovulatietest gedaan uit nieuwsgierigheid. deze was echt knalpositief. niet op NOD zelf want toen deed ik alleen de zwangerschapstest en die was ook al heel duidelijk
Ik deed 11 dpo een ovulatietest, maar omdat ik zwangerschapstesten had liggen deed ik deze maar meteen en die was positief. Toen ik later de ovulatietest weer zag liggen zag ik dat deze ook positief was
Ik deed op 8 of 9 DPO een ovutest die begon weer op te lopen, dat vond ik vreemd. Op 10 DPO een positieve zwangerschapstest en heb toen op 11 of 12 DPO ook nog eens een ovutest er tegen aan gegooid en jawel die was meteen positief en als ik er nu 1 doe dan knalt hij al voordat de urine is doorgelopen.
Ik heb het in alle variaties gezien, puur gedaan uit nieuwsgierigheid haha. Zowel positief als ik niet zwanger was, negatief als ik wel zwanger was en andersom. Aan mij heb je dus niet echt iets geloof ik
Ik heb deze zwangerschap op 12dpo een ovutest gedaan, had geen zwangerschapstesten meer in huis en ook niet gehaald omdat ik niet verwacht had dat het raak mocht zijn. De ovutest was hartstikke positief, waarop ik naar de winkel ben gerend om alsnog een zwangerschapdtest te doen; die ook duidelijk positief was. Ik heb daarna op 13dpo nog eens een ovutest gedaan en die was echt knalpositief en zo ook de test een dag later. Mijn ovutesten zijn anders overigens altijd negatief, wel houd ik een licht streepje na m'n eisprong.
Was knalpositief rond NOD bij de oudste. Had toen op 9 DPO al een zwangerschapstest gedaan, die was licht positief