Afgelopen donderdag de laatste pil ingenomen van de strip. Vanmiddag dacht ik. Ik ben nog niet ongesteld geworden. Dus vanavond een test gedaan. Positief, verscheen binnen de afleestijd. Is een predictor express. IWat vinden jullie. En van de test?
Ik zie wel een lijntje ja. Ken de testen niet dus kan daar niks zinnigs over melden. Ben je je pil ergens vergeten, ab gehad, buikgriep?
de test is positief, test even over 2 dagen weer voordat je weer met de volgende strip begint! als die weer positief is eerst naar je huisarts.
Nee allemaal niet. Elke keer goed ingenomen. Niet ziek geweest. Snap het Dus niet. Normaal was ik nu wel ongesteld.
Lijkt me positief. Wellicht morgen met een kruidvat 2 voor 5 euro testen, die hebben het bij mij altijd bij het juiste eind. ..
Lijkt mij positief. Maar snap even niet hoe het zit? Donderdag ( 6-11) laatste pil en de pil netjes geslikt, niet ziek geweest antibiotica gehad etc? In de stop week moet je nu ongi worden, zover ik weer is dit een 'fake' bloeding. Door de pil heb je geen eisprong. Eigenlijk nu geen ei gehad, of je moet de pil vergeten zijn de afgelopen weken. Dan is de pil Onbetrouwbaar. Theorie zou volgens mij zijn dat je nu een nieuwe cyclus krijgt met je eerste eisprong.. En na de eisprong kan je na 14 dagen testen. Als je niet ongesteld wordt. Je kan donderdag niet ei hebben en nu al positief testen. Theorie na eisprong, 6/7 dagen gaat dit ei zich inestellen en daarna HCG gaat aanmaken. Daat zit jij nu. En hcg wordt opgebouwd en daarom is na inestellling ongeveer 7 dagen later te zien een test. Wil niet negatief zijn hoor! De test die je gebruikt ken ik niet, maar ziet er positief uit. Wanneer wordt ongesteld na pil gebruik? Altijd dezelfde periode? Ik zie een streep, maar mischien even een andere halen en morgen testen?
Ik zou nog eens testen .. Zie indd wel een streep. De pil werkt ook niet altijd 100% dus door de pil heen zwanger zou kunnen .. Succes !
Als je pil goed werkt heb je idd geen eisprong tijdens de pil, die wordt onderdrukt. Maar mijn schoonzus is ook echt zwanger geworden door de pil heen, zonder te vergeten etc. Als de pil niet goed werkt (niet sterk genoeg) kan je toch een eisprong krijgen. Het geeft ook geen 100% bescherming.
zijn fijne testjes, ik had echt een omo witte ermee toen ik niet zwanger was, en had nu de eerste test een soortgelijk testje als jou, en ben nu inmiddels 10 weken zwanger..
Je kunt ook een eisprong hebben met de pil en wanneer je hem goed in neemt. De kans is heel klein, maar het kan wel. Ts. Ik had ook deze test, precies hetzelfde. Resultaat is nu bijna 10 maanden Heb je vandaag nog getest?
Dit zijn erg betrouwbare testen. Dus ik denk dat je echt zwanger bent. Kun je dit met iemand bespreken? Hoe voel je je?
Ik ben nog niet ongesteld. En nee ik heb vandaag niet getest. Ik ben heel moe maar dat kan ook door andere dingen komen. Ik heb idd de pil heel trouw genomen. Niet ziek geweest. Geen diarree. Helemaal niks. Dus ik ben erg verbaasd. Ik word er ook wel een tikkeltje zenuwachtig van.