Goedenavond dames, Aanstaande woensdag is eigenlijk mijn NOD wanneer ik uitga van een cyclus van 28 dagen. Afgelopen vrijdag had ik positief getest met een Action-test, zie onderstaande foto: Gisteren weer naar de supermarkt om een Cleurblue-test te halen, maar helaas waren de digitale testen niet meer voorradig, dus heb ik een andere variant van Clearblue gehaald. Ook deze testte positief: Maar vanmiddag bij het afvegen zag ik wat roodbruin bloed, wat meer neigde naar helderrood bloed. Ik was meteen in paniek. Ik heb toen weer een Action-test gedaan en deze was wederom positief: De afgelopen dagen heb ik gigantisch veel last van mijn nek waardoor ik genoodzaakt was om paracetamol (500 mg) te slikken, nu vraag ik me af of ik nu zelf een miskraam veroorzaakt heb. Wat denken jullie?
Volgens mij kan paracetamol geen kwaad. Bloedverlies kan. Ik zou over paar dagen nog eens testen. Hcg kan niet meteen uit je lichaam verdwijnen. Je schrikt natuurlijk gigantisch! Als woensdag je nod is dan test je wel vroeg zeer duidelijk positief!
Voor je nod positief testen garandeert niet dat het goed blijft gaan. Dus dat is het risico van vroeg testen dat je soms helemaal blij bent maar toch afscheid moet nemen. Aan de andere kant is bloed niet altijd het einde. Kijk het de komende dagen aan Een paracetemol tijdens de zwangerschap kan geen kwaad een aspirine daarentegen wel.
het is inderdaad ff spannend met bloedverlies. maar er zijn een hoop dames die wat bloedverlies hebben vaak toch van de innesteling. goed doorbloeden baarmoeder. En gewoon paracetamol mag je hebben. alle andere pijnstillers kun je beter wel laten liggen
Paracetamol mag inderdaad, heb ik tijdens mijn zwangerschap ook genomen voor mijn nek. En bloedverlies kan er bij horen. Ik zou het even aankijken en misschien over 2 dagen nog eens testen. Als je testen donkerder worden is de kans groot dat het nog wel goed zit. Succes!
Lieverds, allemaal bedankt voor de genomen moeite om mijn topic te voorzien van een reactie. Dit waardeer ik enorm! Hier weer even een update. Ik heb bij de huisarts een labformulier opgehaald en in de ochtend meteen een bloedtest gedaan. Ik moet helaas wel tot woensdag wachten voor de uitslag. Wat mij wel hoopvol stemt is dat ik vandaag helemaal geen bloedverlies heb gehad. Aangezien ik nog drie testjes heb liggen heb ik er vandaag weer één gedaan. Resultaat is nog steeds ongeveer hetzelfde. Ik zie niet dat het streepje donkerder wordt. De kleurintensiteit is ongeveer gelijk aan die van vrijdag.
Oh, nee. Hij lijkt volgens mij toch wel iets donkerder. Zien jullie dat ook? Of verbeeld ik me het soms...
ik heb ze bekeken voor je en op de foto is hij zeker donkerder. In het echt kun je het meestal wel beter zien.
Hij is zeker wel donkerder ik weet hoe eng bloedverlies is, dus ik snap je onzekerheid. Probeer te genieten dat je zwanger bent.. ik zou niet meer testen, en wachten op je bloeduitslag. Het is al mooi dat het bloeden gestopt is! Geniet... Gefeliciteerd.....
Ik heb vandaag naar de huisarts gebeld voor de uitslag van het bloedonderzoek. En ik ben inderdaad (nog steeds) zwanger. Ik heb 2 dagen voor mijn NOD (dag 27 van mijn cyclus) bloed af laten nemen en mijn HCG-waarde was 179. Heb meteen daarna de verloskundige gebeld voor een intake.