Na Posi Ovultatietest...Te laat geklust?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marlee16, 7 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Hai Alllemaal!:D

Ik heb op dag 15 van mijn cyclus een knal ovulatietest gehad, maar door omstandigheden heb we die dag niet kunnen klussen. Pas de dag erna:(:( Nu hebben we de dag ervoor (14) wel nog geklust maar ik weet niet of de zaadjes dat gered hebben( het kan, maar daar ga ik niet van uit) Hebben we nu te laat geklust? heel reken werk in mijn hoofd, want binnen 48 uur van die test zou mijn eitje springen. Maar als het eitje dus eerder, 12 uur erna ofzo is gesprongen ben ik misschien te laat geweest?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dag 15 posi ovu dan springt je ei op dag 15-17 pas dus met sex op dag 16 zat je exact goed :):)

En ook die van dag 14 lagen al klaar dus :)

Plus dat zaad makkelijk 4 dagen kan overleven hoor! :):)
    Een betere timing had je niet kunnen hebben.

3. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ohh fijn om te horen!!:D Dankje voor je reactie!! Op dag 16 was mijn ovulatietest wel al wat lichter geeft dat niet??:D:D:D

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee. Dat zegt alleen maar dat je LH-piek voorbij is en zegt he-le-maal niks over je eisprong zelf. Het zegt totaal niet dat je eisprong dan al geweest moet zijn.

Aan een ovulatietest kun je alleen je LH-piek aflezen en niet je eisprong zelf. Wil je zeker weten wanneer je eisprong is, dan zou je moeten temperaturen.

Deel Deze Pagina