ik heb me verrekend... vandaag al op 28 dgn van mijn cyclus en morgen op dag 29... Terwijl ik normaal een gemiddelde cyclus heb van 27.... Snap het nu helemaal niet meer... Paar druppels bruin bloedverlies op zaterdag en twee hele vage testen... Wat nu?! hebben jullie een idee wat er loos is?
Misschien een late eisprong? En op welk moment vd dag heb je getest? Ik zou het over 2 dagen nog eens proberen
Je cyclus is niet mega stabiel. Het kan best zijn dat je een ei een paar dagen later is geweest! Op je k2v5 zie ik een streepje, dus zou overmorgen met ochtendurine nog eens testen
beide keren 's middags getest... denk dat ik overmorgen en misschien morgen ook wel nog een keer test.... vind dit zo raar...
Ochtendurine is geconcentreerder ik zou morgenochtend proberen vergelijken met wat je nu hebt... Met ochtendurine zou het al een veel duidelijkere streep moeten zijn...
Ik zie ze allebei hoor. En inderdaad, je kan in zo'n vroeg stadium beter ochtendurine gebruiken. Dus morgen nog eens testen. Succes!
nee vanmorgen tegen verwachting in ongesteld geworden... Baal er zo van!! vertrouw de Kruidvat tests ook meteen niet meer... Lukt allemaal maar niet 1,2,3 hierzo...
Balen meis !! Ik had ook strepen op kv test. Nu ongi en de laatste test puur voor het checken op betrouwbaarheid gedaan.. raad eens ?? Hetzelfde vage streepje wat ik al 5dgn heb gehad. Niet oplopend, niet aflopend. Zo naar he, je hoopt toch dat de kv betrouwbaar is.. ik vertrouw echt geen 1 test meer, overal al strepen op gepiest maar zwangerschap ho maar ! Miss volgende x etos ?? Staat goed bekend... succes volgende ronde meid
ja echt rot is dat he?! je kan geen test meer vertrouwen...idd volgende keer maar de etos testen.. bedankt en jij ook succes de volgende ronde