Gefeliciteerd! Wat fijn zo snel weer zwanger. Succes de komende tijd. Het is heel spannend weer zwanger zijn na een miskraam.
Zie zeker een oploop, gefeliciteerd! Fijn dat het zo snel weer raak is! Hoeveel weken was je de vorige keer zwanger?
Ik kreeg toen met bijna 7 weken een miskraam. Maar het was al gestopt met groeien rond 5-6 weken. Wel heel fijn inderdaad wederom zwanger te zijn. Maar vind het zoooo spannend...al weet ik dat de kans hetzelfde is
Zie nu pas dat jij ook in juli een miskraam hebt gehad. Hoeveel weken was jij? Weet je al wanneer je gaat testen?
Ja klopt ook afgelopen maand. Ik was toen 10 weken (hartje gestopt bij 7,3) nee ik weet nog niet wanneer ik ga testen weet niet precies hoe mijn cyclus nu zal lopen. Was het bij jou wat langer dan normaal of weet je dat niet? Heb wel zo nu en dan wat klachten (dromen, hoofdpijn, misselijk, moe) maar weet niet of ik mezelf dat verbeeld of dat mijn lichaam nog wat in de war is... denk dat ik volgende week nog een keer ga testen voor mijn vakantie
Jeetje, heftig! Helemaal omdat je toch je toch al een goede echo had gehad neem ik aan? Mijn cyclus duurde 39 dagen, dus inderdaad langer. Maar kan duidelijk aan vruchtbaarslijm merken dat ik vruchtbaar was, en dat werdt bevestigd door ovulatietesten. Hopelijk jij ook volgende week positief!
Ooh super fijn zeg dat je je lichaam zo goed kent! Goed om te weten dat de cyclus inderdaad wat langer kan duren. Nee had nog geen goede echo gehad alleen de cb test in week 5 waarop stond 2-3 weken had ervoor gekozen om geen inwendige echo te doen en te wachten tot uitwendig mogelijk was, maar toen ik bloedverlies kreeg alsnog met spoed naar de verloskundige gegaan en een inwendige echo laten maken, toen kreeg ik te horen en te zien dat het niet goed was. Was er heel naief in gegaan wist toen nog niet veel over zwanger zijn en worden. Ben er door deze gebeurtenis nu veel meer mee bezig... op zoek gegaan naar antwoorden en op dit forum uitgekomen. Het is fijn om te lezen dat je zo snel weer aan kunt tellen. Dankjewel