Vraag over digitale ovulatietest clear blue

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door motormuis, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. motormuis

motormuis Actief lid

24 nov 2014
    157
    178
    43
    Vrouw
    GGz-agoog in de psychiatrie en verslavingszorg
    Gelderland
    Hoi dames,

Ik heb een vraagje. Deze maand gaan mijn vriend en ik weer voor een tweede. Hiervoor heb ik een reeks ovulatietesten gehaald en afgelopen week gedaan. Elke test die ik deed was negatief, dus ik ging er vanuit dat ik mij eisprong gemist had. We hebben wel regelmatig geklust. De afgelopen dagen voelde ik me heel raar, net als bij de eerste, dus ik dacht.. vroege signalen, maar het zou kunnen.

Tot ik vanochtend een test deed die ik nog in de badkamer lag en hij heel positief was. Donderdag 7 september was mijn eerste menstruatiedag.. dus nu pas mijn eisprong is laat, maar zeker niet ondenkbaar en als de test positief was zou het zo zijn.. vandaag hebben mijn vriend geklust..

Maar nou vraag ik me af: kan een test ook nog positief uitslaan als mij eisprong al geweest is? Vrijdag voor het laatste geklust (vandaag niet meegerekend) zaterdag nog steeds negatieve test.. dus zondag dacht ik laat maar, ook niet geklust.. en vandaag toch positief.. zijn we dan te laat?

Haha beetje warrig verhaal.. maar normaal heb ik een regelmatige cyclus, dus afgelopen donderdag zou ik mijn eisprong gehad moeten hebben en dan is hij vandsaag ineens positief.. dus ben een beetje in de war..

Heeft iemand hier ervaring mee??

2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Wat bedoel je met heel positief? Had je een smiley op de clearblue? Zo ja, dan zal je je piek hebben gevonden en volgt je eisprong binnen 48 uur... Zou dan vandaag ook zeker nog klussen

Als je ovulatietesten vorige week negatief waren dan is het niet waarschijnlijk dat je je eisprong afgelopen donderdag hebt gehad, wellicht is je eisprong later dan je zelf altijd hebt gedacht of is je cyclus deze keer wat langer.

Deel Deze Pagina