Hoi allemaal, Ik ben nena90 en nu in de eerste ronde voor mijn tweede kindje. Na lang wikken en wegen toch besloten om voor een tweede gegaan. Ik heb onregelmatige cyclussen maar ga er vanuit dat ik nu op 11 dpo zit. Nu begonnen onder het mom van, we zien het wel, maar kon het testen toch niet laten. Ik heb op 9dpo en 11 dpo getest, wat vinden jullie? Op die test van 11dpo tuur ik me helemaal stuk.. ik weet, gewoon morgen of overmorgen weer testen maar was even benieuwd naar jullie mening. Bedankt alvast! Ik zie alleen dat se foto gedraaid is, weet niet hoe ik hem moet omdraaien. Maar de bovenste is 9dpo en de onddrstede 11 dpo.
Ik zie helaas nog niks. Hopelijk over 2 dagen wel! Als dit de predictor testen zijn, dan mag je ze niet openmaken omdat ze dan een vals streepje kunnen geven.
Ik denk dat ik op die van 11 wel wat zie maar ik snap ook dat je jezelf stuk zit te turen. Misschien nog eens proberen over een paar dagen
Vanmorgen nog even een beetje gedaan, aangezien t koningsdag is vandaag..... Deze was spierwit, weet het nu ook niet meer. Wacht nu gewoon even een paar dagen af en test dan evt nog een keer, of ik word vanzelf ongesteld..
Had rond 05.30 de test gedaan, maar dacht zal voor de zekerheid nog eens checken, sliep nog half.. Lijkt mij een indrooglijntje of niet?
Je houdt het wel lekker spannend . Je ziet duidelijk een streep, geen idee alleen of het een indroger is.
Die van kruidvat zijn waardeloos. Geven heel vaak zo’n dunne streep na afleestijd (dus waardeloos als men ze nog na afleestijd bekijkt). Als je duidelijkheid wil zou ik de predictor adviezeren. Die zijn heel gevoelig en betrouwbaar.
Zojuist een test gedaan op 15 dpo met predictor early, is het normaal dat je zo'n dunne streep hebt? In het echt zie je streep veel beter. Als ik dit zo zie dan kan ik denk ik wel concluderen dat ik zwanger ben