Hallo dames, Ik zit nu 12 dagen na de iui behandeling en 14 dagen na mijn Ovitrelle injectie. Zojuist een testje gedaan, omdat ik gewoon geen geduld heb . Nu zie ik een heeeeeeeel licht lijntje staan....of niet?? :/. (Ik weet niet zeker of ik het goed heb gedaan met het toevoegen van de foto...nog nooit eerder gedaan)...
Ik zie ook niks hellaas !!!maar mischien is het zo op de foto slecht tezien!!!ik zou morgen nog eens proberen!!
kan aan mij liggen, maar ik denk wel iets te zien als ik heel erg inzoom! Spannend!! Ik duim voor je meis
Dank je wel voor jullie reacties! Pfff....dat wachten altijd! Zo moeilijk...en dan jezelf helemaal gek maken met een toch wel/toch niet positieve test!
Als ik inzoom dan zie ik wat je bedoelt. Spannend. Ik zou morgen/overmorgen nog eens testen en dan kijken of je de streep beter ziet. Ik duim voor je!!
Nou, ik word er zenuwachtig van! Haha.. Net de test opgebroken, maar dan zie ik niets. Pijn mijn ogen van het turen! Hopelijk loopt de test morgen op... Dank jullie wel voor de reacties!!
Zie ook een heel licht streepje, zonder moeite te moeten doen. Ik duim dat je morgen een duidelijke test in handen hebt!