Ahh wat leuk voor jullie !! Ik zag het streepje inderdaad ook al op de eerste foto, herkenbaar zo'n vaag streepje. Ik testte ook zo met 10 DPO. Gefeliciteerd !!
Hey Dotje, Gefeliciteerd!!! Ik heb op precies dezelfde dag als jou ook de testen gedaan en ook positief!! Ik ben ook 3 weken en 5 zwanger
Ik ben een pieperd wat betreft tuur testjes omdat ik het nooit zie maar hier zie ik het zelfs dus dat moet haast wel een goed teken zijn haha. Spannend!!!!
Gefeliciteerd!! Heb jij klachtjes? @ paniekertje, jouw test komt ook vast snel! Dan tuur ik graag met je mee! @ spitsmuis, de digitale geeft zwanger 1-2wkn aan, dus een goed teken was deze tuurtest zeker! @ felicitaties, dankjulliewel! Ook voor het kijken natuurlijk! Xx
Ik ook niet, alleen joekels van borsten, vandaag even een nieuwe bh gekocht. 75F ipv 70a75E.Ze zijn gewoon al een cuppie erbij! Hoop dat deze pijn snel weg trekt. Ik ben ook wat moe en huilerig maar verder niks. Haha ik werd zo verdrietig dat manlief aan z'n ouders had verteld dat ik zwanger ben, ik had er zo graag samen willen vertellen en een taart van een zwanger blond-meisje willen maken en deze dan mee willen nemen, maar manlief had het al verpest en ik was zo intens verdrietig en teleurgesteld, whaha iets met hormonen en emoties?
Zo dat gaat snel, nu al een cup erbij? Hopelijk worden ze gauw minder gevoelig. Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook. Ze zeiden dat ze na 3 maanden niet meer zo gevoelig zouden zijn, nou bij mij wel hoor Kan me goed voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent. Dit is wel een nieuws wat je met zijn tweeën wilt vertellen. En op een bijzondere manier wilt vertellen.
Ja inderdaad, maar om nu meteen te huilen omdat te even anders liep dan ik wilde, haha.Toch een kwaaltje denk ik!