Hallo dames Ik heb een vraag ik heb de ovulatie test van zwanger en kids maar vind hem niet zo duidelijk welke gebruiken jullie . Groetjes Pascalle
Ik van de action gebruikt maar word er niet wijzer van haha dus nu weer terug na clearblue veel makkelijker met de smiley
Ik gebruik ook die van de action, ik ben er wel tevreden over. Vandaag had ik een positieve ovulatietest in handen. Hoor ook wel mindere verhalen over action testen hoor dus het zal per persoon verschillend zijn denk ik.
Ik kreeg van mijn vriendin die inmiddels net een kleine heeft haar laatste zwanger en kids ovulatietesten. Zelf gebruikte ik die van de action. Ik heb ze opgemaakt die van mijn vriendin maar heb liever die van de action. bij action geen potje nodig en bij de action test heb ik eerst vaag streepje en dag erna knaller en bij zwanger en kids blijft hij Omo wit en dan dag erna knaller.
ik had zwanger en kids en vond ze erg duidelijk maar ieder lijf is weer anders, dus denk even zoeken naar welk merk bij je past Bij zw. en kids is vast tijdstip en echt 2 uur van te voren niet drinken wel aanrader, weet ik van mezelf en een vriendin!
Zelf gebruik ik ook z&k en vindt ze zeker niet onduidelijk. Maar als je voor duidelijkheid gaat (en niet naar de prijs hoeft te kijken) dan zijn die van ClearBlue inderdaad een aanrader.
Heb die van de action, ben d'r niet zo blij mee ook al had ik vorige cyclus geen problemen met vinden ei.
Ook de zwanger en kids en in vorige ronde die van kruidvat gebruikt. De eerste zijn net iets goedkoper en makkelijker vind ik. Dan kan je ff in een potje piesen en daar de stick in houden, met die van het kruidvat is het 2 uur van te voren niet zoveel drinken, maar wel 10 sec over zo'n sticky plassen, zoveel plas heb ik dan niet, en het spettert hahaha. Die van de zwanger en kids zijn wel wat raadselachtiger, in het begin dacht ik dat het streepje op het :"inhammetje" moest verschijnen, maar die verschijnt net onder de controle streep. Succes!
Goedemorgen dames Ik denk dat ik de test van z en k doorheb moest eerst Even zien waar het streepje moest komen . Maar naar aanleiding daarvan heeft er iemand een idee Na hoeveel dagen de piek komt normaal gesproken . Foto lukt ef niet via mijn telefoon maar misschien straks Het was iedergeval een licht streepje Groetjes Pascalle