Ik zie wel een licht lijntje, maar de Predictor Early staat niet zo goed bekend. Misschien even een andere test doen (morgen of beter overmorgen). Ik duim voor een positief resultaat!
Ik moet zeggen geen problemen met predictor gehad alle keren als posi was dan was het ook zo over 3 dagen is mijn nod.. Daarom dacht ik misschien zie ik iets of niet
Ik zou gewoon een KV 2 voor 5 doen. Die zijn ook gevoelig. De test die je nu hebt gebruikt schijnt ook mannen en kraanwater als zwanger te testen...
Ik nog nooit met predictor wel al 2x met kv test dus is bij iedereen anders denk ik. .nou ik ga gewoon hard hopen op een plakker deze x
Ook ik heb geen slechte ervaringen met deze testen. Alleen 1x negatief getest terwijl ik wel zwanger was, maar achteraf gezien was ik gewoon te vroeg! 2x positief getest en was ook echt zwanger. Ik zie ook een lijntje ts. Laten we duimen dat het donker wordt en je echt zwanger ben.
Ik geen goede ervaringen met predictor. 2 maal positief getest terwijl ik zeker niet zwanger was. Wel geen tuurstreep, het waren duidelijke roze streepjes!
Als een man positief test, zal hij echt eens langs de dokter moeten gaan... NVKC - Informatie over Zwangerschapstest
Ik denk dat het hier echt aan de test ligt hoor.Zijn echt baggertesten... TS,ik zie hem niet,en zou zeker een andere test doen,want deze zijn echt onbetrouwbaar.Positief bij geen zwangerschap,negatief bij wel een zwangerschap...het kan allemaal met deze testen.
Klopt t zijn idd baggertesten van predictor. Snap ook niet dat die krengen nog verkocht worden Maar ik heb wel eens vaker hier gelezen dat mannen positief testen, ook met andere testen. En daar doelde ik eigenlijk op met mijn link.
Ik meen iets te zien maar ja als je upload wordt beeld slechter he ik moet nog maar afwachten en mezelf niet te blij maken pffff het mag wel eens na 3 mk en 2 jaar proberen
Pfff, wat rot meid. Hoewel ik 'm echt niet zie, hoe hard ik ook probeer, gun ik het je wel héél erg. Mijn duimen draaien voor je!