Ik had het mezelf zo beloofd na vorige maand om niet zo vroeg te testen.. Maar de nieuwsgierigheid heeft weer gewonnen.. En nu dit..
Ja, nog even afwachten! Ik zie eerlijk gezegd nu nog niets maar ben ook niet zon goede tuurder.. ik zou zeggen nog een testje doen over 4 dagen en hopen op goed nieuws!
Ja tis zeker even afwachten heb met de dipsticks besteld van zwanger en kids die kan je 6 dgn voor nod doen.. Dus hoop dat ze morgen binnen komen.
Hmm meen je.. Dat wist ik niet! Bedankt voor je visie. Beetje spijt nu van mn aankoop, bremgt straks alleen maar meer onzekerheid.
Heey molly je heb ook op mijn bericht gereageerd maar idd jouw testen zijn hetzelfde als mijn testen! Frustrerend hè haha
Zeker en ook omdag ik het vorige maand ook heb gehad.. En toen was ik toch echt niet zwanger!! En nu heb ik dipsticks besteld maar die zijn dus blijkbaar nog erger 😆😆
Nou ik zie deze heeeeeel duidelijk zonder te turen! Ik denk dat ie positief is hoor, en voor 4 dgn voor nod vind ik dit streepje wel passen. Eigenlijk moet je pas overmorgen weer testen dan zou het streepje al weet duidelijker moeten zijn
Wat een opbeurend berichtje! Zoiezo komt hier de post morgen pas laat dus ga idd overmorgen pas weer testen. (Zeg ik nu hahah) ik hoop het zooo!!!
Net mijn testen binnen van zwanger en kids.. Kon het toch niet laten maar aangezien er sl werd gezegd dat deze met kraanwater nog een streep zouden geven.. Nou hier niks hoor!! Helaas pindakaas.. Afwachten tot zaterdag!!
Niet leuk! Hier nog steeds hetzelfde steepje op de kV test nu 1 dag over tijd alle testen die ik gedaan heb hadden zo een streepje als die nu allemaal vals bleken te zijn dan is het voor mij geen kV test meer