Zwanger worden met ovulatie test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door WillieNY, 14 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WillieNY

WillieNY Nieuw lid

14 jan 2020
    3
    0
    1
    Vrouw
    Zwolle
    Hoi,

Wij willen graag voor een kindje gaan. Nu ben ik voor het eerst begonnen met ovulatie testen van clearblue.
    Toen ik een knipperende smiley zag, zijn we savonds intiem geweest. Nu heb ik een beetje een gênante vraag, wij deden het in de positie dat de vrouw boven op zit.
    Op het moment dat we klaar waren, draaide ik me op m’n rug, maar op dat moment gleed er veel uit mijn vagina.
    Heb ik nu een kans om zwanger te zijn?
    Of is de kans hierdoor toch wel erg klein geworden.

Dank alvast

2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.893
    18.682
    113
    Vrouw
    Ja de kans is nog steeds aanwezig!
    Loopt altijd wel wat uit nadien haha

3. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Ze zeggen dat de beste standjes missionaris (man bovenop) en doggy is zodat het het beste in de baarmoeder kan komen en blijft.

Succes!

4. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ik zat ook bovenop en ging daarna plassen. Toen weer gaan liggen en zie nu mijn banner :D

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Dat er wat uitloopt is niet erg (de zaadjes zijn er al uitgezwommen).
    Maar een knipperende smiley is nog niet je lh piek (zover mijn geheugen gaat). Een vaste smiley is een lh piek en 1-2 dagen daarna springt je ei pas.

Hoe groot de kans is dat je met deze sex zwanger bent geraakt kan niemand je zeggen, want dat is helemaal afhankelijk van wanneer je ei springt. Springt je ei pas over een dag of 5, dan is de kans veel kleiner dan wanneer hij over 3 dagen springt.
    Ik zou dus wel blijven doortesten met de ovu testen en om de dag/2dagen sex hebben :)

Deel Deze Pagina