Hallo... Ik vroeg me af welke zwangerschapstesten jullie gebruiken? Ik heb er nu eentje van cleurblue digital. Dinsdag is mijn NOD. Zondag maar eens een testje wagen. xx
Clearblue digitaal met conceptieindicator. Geen gezeik met wel/niet streepjesturen. Ik vind Kruidvat voor 't geld dat je er voor betaalt wel oke.
Ik teste toen 1 keer met eentje van de etos 1 dag na me menstruatie dag posi en de volgende dag met 1tje van de apotheek ook posi.
Ik test ook altijd met K2v5. Totaal niet tevreden over, altijd maar 1 streepje . Maar goed, zover ik heb gelezen zijn die heel gevoelig. Wat ik me wel afvraag, welke testen het meest gevoelig zijn, weet iemand dat?
Met sensitest dipstick een aantal dagen voor nod een streepje wat iedere dag donkerder werd, op de dag voor en op de testdag een kruidvat 2 voor 5,- gedaan en ook die waren vet positief! Dus sensitest dipstick en kv 2v5 voor mij!
ik ben erg tevreden met de kv 2 voor 5 euro, 5x zwanger geweest en de laatste 4x met die testen 4 dagen voor NOD positief getest.
Vorige keer kruidvat 2v5 en daarna een clearblue om het zeker te weten. Want dat getuur naar die streepjes.. staat ie er nou wel of niet..
Eerst testen met de kv 2v5 en als die mooi posi zijn een CB. Ben over beiden erg tevreden, vriendlief daar in tegen geloofd het pas als het op de CB staat. Die geloofd om de een of andere reden niet zo in die goedkope testjes
kruitvat 2v5, heb er 5 dagen voor nod positief mee getest, en niet eens een tuurstreepje en ik hou ook wel van de prijs, daar kan je nog eens een extra testje voor doen
KV 2v5 hier ook.... en daarna een CB digitaal want vriendlief geloofde de donker roze streep niet op de kv test.
Zeker weten Kruidvat 2 voor 5 (lekker goedkoop en goed ) en als die positief is; clear blue digital !
Digitale van clearbleu, vind ik wel heel duidelijk, en duur.. Die had ik bij mn dochter. Deze keer, kv 2 voor 5, en die deden hun werk ook prima
Alles behalve de 2v5 testen van kruitvat. Die geven bij mij altijd vals positief aan. Meestal gebruik ik de CB digitaal met indicator