Ik vind het een beetje onduidelijk foto. Waarom al die zooi op de achtergrond Misschien beter op een witte achtergrond en dan een foto.
Ik zie niets als ik heel eerlijk ben, maar misschien komt dat ook door de foto's want die vind ik nogal onduidelijk. Succes!
HOI dames heb getest en het is een heel klein beetje donkerder nog steeds niet heeeel erg duidelijk maar het gaat de goede kant op
Die donkere foto is idd een stuk duidelijker en zie een 2de streepje dus ik zeg gefeliciteerd meis!!!
Tuurlijk blijft het goed meis altijd van het positieve uitgaan he over een paar daagjes knalt je test dr uit
Hey meid...op de laatste fotos denk ik wel een 2e streep te zien maar lekker snugger om je te beloven ff te kijken....heb op dit tijdstip mn lenzen niet in ik kijk morgenvroeg nog een keertje met lenzen spannend hoor
Ik kreeg mijn eerste positieve testen ook niet op foto...zag het streepje alleen zelf als ik m schuin voor het raam hield maar zonder lenzen zie ik op de laatste 2 fotos iig wel iets
Graag gedaan ik ga nu slapen....over bitterballen dromen je hebt me mooi kekker gemaakt met iets wat we niet hebben:x