Dankjewel Jaaa klopt, ik was alvast gestopt met de pil om normale cyclus op gang te krijgen alvast & zouden eigenlijk pas vanaf volgende maand 'serieus' gaan klussen. Nu wel afgelopen maand 2x seks gehad in de vruchtbare periode en dus gelijk raak Ik kan het zelf ook nog niet geloven. Ik ben idd heeel heeel heeeel dankbaar hiervoor! Ik hoop dat je snel een positieve test & een plakbeebje hebt ♡♡
Ik hoop het ook, maar ik reken er niet meer op, hoor. In januari starten wij met IUI. We slagen glansrijk voor alle onderzoeken, maar een zwangerschap blijft uit. Maar goed, daar gaat het niet om in dit topic . Geniet van je zwangerschap!
Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Voorzichtig omdat je natuurlijk nog voor je nod zit. Fijne testen he, die predictor early!
@nizzie86 Heel apart ja! Heb al wel wat berichten van je gelezen, je hoort vaker dat vrouwen 'ineens' zwanger zijn als iui of ivf ofzo is ingepland. Mijn duimen draaien dat het voor januari nog raak mag zijn! Kon ik maar wat vruchtbaarheid door de computer doorgeven!! Had ik het met alle liefde gedaan
Dankje! Ik vind het wel heel spannend zo voor mn nod ja, toch bang dat ik ongesteld wordt zondag.. De predictor is mega fijn ja! Meest duidelijke streep van vandaag is van de predictor! Hier zie je ze op een rijtje van links naar rechts: kruidvat, early sensitest & early predictor
Bedankt meiden! Dan nu de vraag, lopen ze voldoende op?? Sensitest zelfde als gisteren maar kruidvat wel donkerder. Testen zijn van maandag tm nu!
om de 2 tot 3 dagen stijgt je HCG dus over 2 dagen zul je echt een donkere streep krijgen. zit er voor nu goed uit hoor! voorzichtig gefeliciteerd!
Test van vandaag erbij Vraag me wel af of mn ei niet gewoon vroeg geweest is, voor 3 dagen voor nod vind ik mn test wel erg duidelijk namelijk
Ik testte 5 dagen voor nod ook zo ongeveer, of 4. Kan wel hoor duurde met kv wel n tijdje voor ik vond dat ze er vanaf spatte, maar uiteindelijk na nod echt die knaller gezien. Oploop is ook mooi! Geniet ervan
Prachtige oploop! Gefeliciteerd! Tja, elke oploop is weer anders. Misschien een vroeg ei, of vroege innesteling, of het zijn er twee, of gewoon toeval.
Ziet er super uit hoor! Ik vind ze niet te donker ofzo, ter vergelijking waren dit mijn testen met 10 (boven) en 12 dpo
Bedankt meiden! ♡ Jemig ik heb echt een test verslaving! Geeft me ook gewoon rust ofzo Links is gisterochtend en rechts vanmiddag!
Haha ja, iemand moest het van mij overnemen nu ik zwanger ben, anders gaat t kruidvat (en sensitest en 2besure en action en clearblue etc) failliet Mooie oploop, ook een middagtester zoals ik (en dat zou je dus nooit weten als je niet 2x per dag test #excuus)
Edit; had verkeerd gelezen dacht dat ze allebei van vandaag waren. Je ziet t, de verslaving kan nog erger!
Hahahahaha! Ik heb er nog 2 van kruidvat en 1 cb met indicator en dan hou ik op! De cb wil ik bewaren tot 3+, wanneer kan ik dan beste testen?
Ik heb daarnet nog een cb met indicator gedaan, maar hij geeft nog 2-3 aan (ben vandaag 5+0). Als je echt de 3+ wilt zien staan zou ik echt wachten tot je over de 5+0 heen bent, ik had nog een doosje met 2 testen erin dus nu al kans gewaagd maar helaas...