Hoi, gisteren was mijn NOD, maar nog geen rood gezien. Gisteravond heb ik een test gedaan, heb hem na enkele minuten weg gelegd, want ik dacht geen 2e streep te zien. Toen keek ik later weer, toen ik wou gaan slapen. En toen stond er wel een 2e streep! Heeft iemand ervaring met deze AH test? Doet ie dit vaker? Ja, ik weet het, ik heb hem later dan 5 minuten ontdekt omdat ik misschien te snel wou, maar hij was best duidelijk.
Geen ervaring met deze helaas. Denk dat er niets anders op zit dan een andere doen. Hij is wel roze, dat lijkt me gunstig! Succes!
Ik vind hem redelijk dik voor een indroogstreep. Wel is ie niet overal even dik, dus het zou zomaar wel kunnen zijn. Even een nieuwe test doen, binnen de tijd aflezen. En je weet het. Spannend !
Ik zou denken dat hij positief moet zijn, maar ken de test ook niet goed genoeg om te weten hoe/of deze zo fel kan indrogen.
Ik zou zeggen positief, maar heb niet heel veel ervaring met de test. Zelf een notoire test-bewaarder en veel te lang kijken in de hoop een streep te kunnen ontdekken, en dat is mij bij de AH testen nog nooit gelukt als ik niet zwanger was. Ik ben heel benieuwd!
Er valt helaas niks betrouwbaars over te zeggen omdat je niet langer hebt gewacht dan 5 min. Toch denk ik dat ie ook binnen 5 min al wel een vage lijn had laten zien bij positief, dus ik vermoed dat dit een indroger is. Maar ik zou zeker nog een keer testen.