Onze vermoedens waren inderdaad juist... We weten niet hoe ver ze is maar we gokken (gebaseerd op 't gemiddelde van haar haar cyclussen; variƫrend van 28 tot 38 dagen) dat ze nu 3w6d is. Hier nog wat foto's: De kv testen.. bovenste is van de 5e, onderste van de 6e. Bekijk bijlage 165313
En dit zijn nog twee andere testen, Bovenste is van eergisteren, onder is van vandaag! Bekijk bijlage 165314
Ik zie vooral op de onderste 2 wel een licht streepje en op de negatief gezette foto is het ook zichtbaar dus er is hcg hormoon gevonden,dus ik zou zeggen zwanger. Maar omdat het nog zo licht is is het denk nog wel heel erg prilletjes. Denk dat ze echt met hem minimale hcg dat ze nu heeft door een hele prille zwangerschap dus positief getest heeft. Als het goed is zou ze over een dag of 2 een duidelijkere test moeten hebben dus als ik haar was zou ik zeker dan weer eens testen. Maar het ziet er goed uit,lijkt of er een begin is van een nieuw leventje!!!! Dus bij deze voor je vriendin al een voorzichtige gefeliciteerd en dat het voorspoedig mag verlopen!