Op dit moment zit ik op 10DPO. Gisteren testte ik negatief (bovenste geelste test) en omdat ik het vandaag echt niet kon houden heb ik net met middagurine weer getest. En ineens zie ik een tuurstreep! Hij is lichtroze. De testen zijn van 2besure. Morgen krijg ik de kruidvattesten binnen en ga ik nogmaals testen. Ik hoop dat het een beetje te zien is..... Ik heb het omhulsel er vanaf gehaald omdat het anders wat verwarde met schaduw.
Ik heb het me dus niet in gebeeld. Hopelijk lopen ze mooi op. Morgen ga ik opnieuw testen met kruidvat 2v5. Ik voel me overigens nog niet zwanger. Dit is onze 1e rondje voor ons 1e kindje.
Wat fijn dat andere mensen hem ook zien! Ik vond hem zelf ook best duidelijk voor 10dpo met middagurine terwijl ik gisterenochtend nog negatief testte..
Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen van de zenuwen voor de test van vanochtend. Hierbij vergeleken met de test van gisteren (op middag urine). Deze is van vanochtend op ochtendurine.
Ik heb niet zo'n beste ervaring met dat merk.. 2 x een vals positieve test, met een donkerder streepje als op jouw test. Hopelijk is het bij jou wel raak. Ben benieuwd naar je kruidvat test!
Oh bah.... dat maakt me wel heel onzeker.... Ik hoop dat de test van vanmiddag dan wel positief is...