Wil je die van vanmorgen eens in het omhulsel fotograferen?Hij lijkt mij zo dicht op de controlestreep te staan... En deze testen zijn inderdaad niet zo betrouwbaar,ik zou even een kv2v5 doen.
Nee,ik ook niet nu ik hem zo gezien heb Maar zou wel even een andere test doen,kv2v5 bv,want deze zijn echt niet erg betrouwbaar.Ik duim voor je
Hij loopt mooi op!!! Een valse test lijkt mij niet oplopen, dus ben wel positief. Vind het streepje ook heel duidelijk.
Wat is iedereen vroeg met feliciteren zeg :O ik zag op je eerste foto's niks en mensen gaan al feliciteren...niet lullig bedoeld ofzo maar vind dat wel een beetje raar. Op je laatste test zie ik ook een streepje, maar het viel mij ook gelijk op dat de streepjes dicht op elkaar stonden, maar ik ken de test niet dus durf er niet echt een uitspraak over te doen. Spannend joh! Ik zou ook even gaan voor de kruidvat testen Ben benieuwd!!
Nu trouwens 4 testen gedaan. 1 op 9 dpo was negatief. 1 op 10dpo was positief en nu 2 op 11 en ook positief. Ga er dus eigenlijk niet vanuit dat ze vals zijn of niet betrouwbaar. Vanmiddag doe ik de kv2v5.
Ik heb net de kv2v5 gedaan met middag urine. Er is wel een lijntje te zien, maar je moet wel een beetje turen. Ik ga er vanuit dat dit komt door de middag urine. Morgenochtend test ik met ochtendurine met de kv2v5 test.