Kreeg gister middag in ene testdrang, kennen jullie dat! Ik een test gedaan en zag een ieniemienie streepje, toen het was ingedroogd was het duidelijker. Heb wel 12 dagen geleden ovitrelle gespoten. Ik zat gister op 10dpo. Moet wel zeggen dat het met het blote oog beter te zien is...
Op het negatief zie ik wel iets, in het echt niet. Maar dat kan aan het scherm liggen natuurlijk. Ik heb geen ervaring met ovitrelle dus daar kan ik je niks over zeggen. Ik duim voor een mooi duidelijke streep!
Ja in het echt is het wat duidelijker, heb vanochtend ook een testje gedaan weer zo een lijntje.. Zit natuurlijk niet zoveel uur tussen maar iets geconcentreerder.. Als die test een beetje is ingedroogd zal ik hem even uploaden....
Gister kwam het wat na de tijd maar werd het steeds duidelijker, vandaag binnen de tijd maar als het ingedroogd is zie je het net wat beter. Vorige keer had ik dit ook op 10dpo maar werd het helaas een miskraam met 7 weken..
Pearll, ik zie 'm ook in het tweede fotootje. Vind die wat duidelijker als de eerste afbeelding. Spannend meid, over een paar dagen nog eens testen, succes
Ik zie op alles iets! Wel heel licht, en ik moet echt mn laptopscherm wat draaien, maar ik zie toch echt wel iets.