Er verschijnt nu binnen 5 minuten een heel licht lijntje.....maar ik durf nog geen digitale te doen..... Ben bang dat het niks is....
Nou volgens mij is het zo niet te zien..... Ik heb ook wel wat gedronken vanmiddag.... Als het al indrooglijntjes zijn, verschijnen ze ook wel erg snel...
Vond je eerste toch duidelijker. Misschien even wachten en dan weer testen Hoop dat ie snel duidelijker word
Oh echt? Ik vond die van vanmorgen ook duidelijker, en ik heb net wel veel geplast ook, dus misschien niet geconcentreerd genoeg? Ik hoop het zo. Nu het lijntje indroogt lijkt hij wel wat duidelijker te zien, maarja die moet ik als negatief beschouwen? Gatver
Ik zie op de laatste test niks sorry! misschien kun je het beste nog 2 dagen wachten en bijv donderdag ochtend opnieuw testen met ochtend urine? Hcg verdubbelt elke 48 uur toch?
Duidelijk zie ik hem hoor! Kijk, dit is mijn rijtje, hopelijk ziet de tweede en derde test er ook zo uit bij jou!!
De digi zei vanmorgen niet zwanger, dus ik denk dat er niets is, ik wacht m'n menstruatie maar af....hè vind het wel erg jammer....