Is deze ovulatietest positief? En maakt t uit dat we vanavond klussen? Gistermiddag en ochtend hebben we nog wel gezellig gedaan..
Als de teststreep de bovenste is, dan is hij positief. Als het de onderste is, dan nog niet. Vanavond is vroeg genoeg, hoor. Je eisprong komt pas 24-48 u na de positieve test. Zaadcellen blijven gemiddeld nog 2-3 dagen in je lichaam leven. Dus als je het vanavond doet en overmorgen nog een keer zit je altijd goed qua timing.
Tja...ik twijfel, ik heb dezelfde testen en bij mij was de teststreep echt donker roze, dus veel en veel donkerder dan de controlestreep. Maar ik weet ook dat dit per persoon kan verschillen....
Even een vraagje hoor. Ik ben een newby op dit gebied . Wat zegt de ovulatietest? http://i43.tinypic.com/2ln8dja.jpg
Paraluno , heb je al eens eerder ovu testen gebruikt? zo ja had je knallers? , als dit de eerste keer is denk ik dat ie nog wel iets donkerder kan , klussen is natuurlijk altijd goed , als dit jou positieve is.. dan zou ik idd klussen.. succes!!
op je vraag zou nog wachten tot je een knaller hebt. Mijn probl is nu heb vandaag eiwitachtig slijmverlies en zeurend pijn in onderbuik maar mijn ovutest blijft negatief hab vanmorgen en in avond getest is deze normaal of afwachten?
Ja, de teststreep moet even donker zijn als, of donkerder zijn dan de controle streep. Als dit de eerste keer is dat je ovulatietesten gebruikt moet je voor jezelf ontdekken wanneer het voor jou positief is. De een heeft een overduidelijke donkere teststreep terwijl een ander de teststreep en controle streep even donker krijgen. Snap je het nog?
Is dit een positieve ovulatietest? Bovenste is van gisteravond. , onderste van vanavond. Ben erg benieuwd naar jullie reacties!! Gr
Dus dan had ik gisteren een positieve test, wanneer zou dan mijn eisprong zijn vandaag? Moet de test van vandaag dan ook niet donkerder zijn??
Na aanleiding van je test van gisteren had je binnen 24-48 uur je eisprong. Als je je eisprong gehad hebt, neemt de duidelijkheid van je test af. Eergisteren en gisteren nog "geklust"?
Zal zo rond 1 december kunnen testen moeten helaas even op het wachtbankje. Net besloten om voor een kindje te gaan dus dit is allemaal nieuw voor mij! 😃