raar hoor

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kittyke, Jan 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kittyke

kittyke Actief lid

Dec 3, 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste mensen ik ben gewoon ongesteld en ik deed vandaag een test en kreeg dit kijken jullie eens mee

Attached Files:

2. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Ik zie een licht roze streepje.. Je bent op dit moment ongesteld? Waarom deed je dan een test, als ik mag vragen?

Ik zou morgen nogmaals een test doen met ochtendurine..

3. miss84

miss84 Bekend lid

Oct 2, 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stond ie er binnen de tijd?

4. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik zou afwachten hoe je menstruatie verloopt en testen als het bloeden stopt.
    Het kan zijn dat je een erg vroege mk hebt, kan ook innestelingsbloeding zijn, kan er 1 van een tweeling zijn, kan eigenlijk van alles zijn.

5. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Of vroege mk?

6. kittyke

kittyke Actief lid

Dec 3, 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik deed een test omdat ik me zo anders voel.. Het bloeden is bijna gestopt na iets langer dan 2 dagen.. Ja ik wilde morgen vroeg nog eens testen

7. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Zou misschien nog iets langer wachten dan morgen, als je dat volhoudt, dan heb je echt duidelijkheid.

8. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

Sep 7, 2014
    1,177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmm, ben benieuwd wat hieruit komt.. Spannend!

9. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

Dec 5, 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb dit een paar maanden geleden ook gehad en ook tijdens mijn menstruatie een test gedaan omdat ik me anders voelde, maar er was toen niks aan de hand. Hoop dat het bij jou anders zal verlopen.
    Ik vind zelf dat de kwaliteit van de kv 2 voor 5 erg achteruit zijn gegaan.
    Zal voor je duimen

10. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Ik denk dan toch echt dat je op dat moment een vroege miskraam hebt gehad als je net zo'n streepje had als to. Dit is echt geen indroger of hele vage tuurstreep die de 2v5 soms geeft.

To de test is duidelijk positief. En je bloeding kan verschillende dingen betekenen. Een vroege miskraam. Of eentje van een tweeling wat niet goed gaat. Een wat zwaardere innestelingsbloeding. Een bloedvaatje wat gesprongen is omdat de baarmoedermond tijdens zwangerschap beter doorbloed is. Of een pseudo menstruatie omdat je weinig hcg aanmaakt. Het blijft dus nog even spannend wat het nu bij jou is.

Is het bloedverlies evenveel als bij een normale menstruatie?

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

In zo'n geval zou ik altijd even een CB Digitaal met wekenindicator doen (schijnt net zo gevoelig te zijn als de KV 2 voor 5 euro). Bij een streepje als die van TS kan dat prima en je hebt gelijk duidelijkheid.

Waarom roept trouwens iedereen dat het misschien een van een tweeling is geweest? Weet je dat een tweelingzwangerschap helemaal niet zo vaak voorkomt? Ik krijg de indruk dat men denkt dat een tweelingzwangerschap aan de orde van de dag is ofzo.Je hebt daar allereerst een dubbele eisprong voor nodig (komt niet zo vaak voor) of een bevrucht eitje wat zich splitst (komt nog minder vaak voor).
    Ik zou het bij een innestelbloeding of een vmk houden.

TS, ik duim voor goed nieuws!

12. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    1 op 80 van de zwangerschappen is een bekende tweeling, er beginnen nog meer zwangerschappen als tweeling maar daarbij groeit maar 1 vruchtje echt door. Zo onwaarschijnlijk is dat dus niet.
    Dat gezegd hebbende, waarschijnlijker is een vroege miskraam waarbij het hcg nog niet uit het lichaam is (kan soms wel enkele weken duren, zelfs bij hele prille zwangerschappen, had na een v.mk met 5wk nog een maand posi testen...). Of een flinke innestelbloeding, dat kan ook. Hopelijk zit er nog een goed vruchtje TS!

13. kittyke

kittyke Actief lid

Dec 3, 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    En deze heb ik vanmorgen gedaan is hij nu iets donkerder of meen ik dat maar

Attached Files:

14. Mamsma

Mamsma Actief lid

Oct 15, 2013
    129
    0
    16
    Hmm..ja misschien iets..vind het persoonlijk niet heel overtuigend donkerder dan de eerste. Hij is misschien ook nog niet helemaal goed opgedroogt? Het venstertje lijkt nog wat rozig..misschien is het beter vergelijken als hij wat droger is?

15. Mamsma

Mamsma Actief lid

Oct 15, 2013
    129
    0
    16
    Of zet ze even samen op de foto? Dat vergelijkt voor ons ook wat gemakkelijker :D

16. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Hij lijkt iets donkerder maar test is nog nat zo te zien ?? even als ze droog zijn foto van de testen samen maken ter vergelijking :)

17. kittyke

kittyke Actief lid

Dec 3, 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier allebei

Attached Files:

18. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Wel duidelijk streep hoef niet te turen is de streep roze ??

19. kittyke

kittyke Actief lid

Dec 3, 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die is gewoon roze niet zo donker maar toch roze

20. Williewortel

Williewortel Actief lid

Die is wel een stuk donkerder inderdaad. Wat vreemd zeg... de eerste zou ik inderdaad verklaren als een hele vroege mk maar deze is vreemd. Ik zou het de komende dagen in de gaten houden en zien of je testen blijven opoplopen.

Share This Page