Die is positief ja. Gefeliciteerd! Weet je zeker dat je overtijd bent? Geen late eisprong gehad misschien?
dan zal je wel een latere eisprong gehad hebben, gezien hij zo licht is, iig van harte gefeliciteerd!
Heb half jaar geleden een Gastric bypass gehad. Normaal raden ze je aan om niet zwanger te worden de eerste jaren. Ben nu 38en wou op men 40geen mama meer worden. Ik heb een dochter en ben blij met haar. Dus weet ik niet goed wat met dit nieuws te doen. Moeilijke en complexe thuis situatie...
wat zegt je partner ervan? denk dat er altijd wel oplossing is voor de praktische zaken. goed ik weet natuurlijk niet je hele situatie, maar praat er goed over met je vriend/man. leg alle problemen vast op papier en kijk of je die niet alsnog kan oplossen en of ze echt zo groot zijn als ze misschien lijken
Gelijk contact opnemen vanwege je vitamine en de controle zal zwaarder zijn maar je bent niet de eerste en zeker niet de laatste.
oei das wel heftig dan zeg maar toch ook weer mooi wondertje op komst toch zou ik er lekker van gaan genieten
Zijn beide testen van vandaag??? Die 2e is mega positief. Zo'n sterke stijging kan bijna niet op 1 dag?!