Hoi allemaal! Ik heb 7 september jl. Mijn 6e IUI gehad. Nadat ik zaterdag de 5e september 5000IE pregnyl gespoten heb. In feite de 2e na een vroege MK en de 6e van alle pogingen voor een 2e kindje... Vandaag test ik, in de middag rond 16.00u positief! Ik moet erbij vertellen dat ik vanaf dag 8 na iui dagelijks getest heb om te kijken wat de pregnyl deed. Gisteren was mijn test wit...dus ik hoop voorzichtig dat dit eigen HCG is!! En dat 't plakt! To be continued...
Ja en dan vind ik de foto's nog onduidelijk!! Kennen jullie dat? Met die test in de broekzak rondlopen en maar steeds kijken?
Ik zie hem ook! Zie ook dat de lijn niet helemaal goed doorloopt, maar hoop dat dat in dit geval niets betekent. Morgen met ochtendurine testen?
Ik vind de streep ook niet volledig maar neem aan dat ie dat in t echt wel is? Ik duim met je mee voor een goeie knaller!
Het ziet er naar uit dat ik naar kruidvat ga om testen bij te halen. Vanochtend ziet het er als volgt uit. Ik durf nog niet te juichen. Maar ben toch wel blij hoor. Eenmaal die MK meegemaakt blijft het toch even spannend hè?