Tuurders gezocht

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LunaKyra, 20 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zo begon het bij mij ook! Ik heb toen een kv2v5 gedaan die werd meteen duidelijk positief. En in het begin wat bruin met afvegen heb ik ook gehad.
    Gefelicteerd

2. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

20 sep 2015
    298
    177
    43
    Vrouw
    Nederland
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik heb vanmorgen helaas een negatieve action test gekregen en omdat ik het niet begreep nog een kv2v5 ertegenaan gegooid, deze was echter ook negatief. Nu best wel verdrietig vanwege onbegrip en de toch wel positieve test van gister. Ook na bijna 2 jaar een positieve test in handen te hebben die normaal altijd omo wit blijft is er toch hoop. Ik ga nu denk ik toch maar een afspraak bij de huisarts maken om een verwijskaart naar de gynaecoloog te krijgen. Eerder wilde wij dit nog niet maar na zo een vervelende test is het nu toch wel tijd om een x echt een wondertje te krijgen.

3. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    He bah, wat een teleurstelling.
    Ik snap dat je verdrietig bent. Ik hoop dat het snel toch raak mag zijn.
    Sterkte!

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hé zeg wat jammer :(
    Hopelijk mag je snel door naar de gyn... Na 2 jaar mag dat toch wel hoor!

5. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ah wat jammer!!!! Sterkte en hopenlijk krijg je een verwijzing

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    niet gelijk paniekeren! Ik had dat ook!
    ik had getest. positief.. ook zo op deze manier.
    dag later negatief.
    en de dag erna vol positief!
    dat was bij mijn eerste zwangerschap.
    ze is nu bijna 5.
    even afwachten

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik zag m meteen, gefeliciteerd!

8. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

20 sep 2015
    298
    177
    43
    Vrouw
    Nederland
    @Jaleisha28, Dora26, Lietjuh: Dankjewel, ik heb morgenvroeg een afspraak bij de huisarts hopelijk dan snel meer nieuws.
    @Lovepeet: Ik zal morgenvroeg nog eens testen maar zie het somber in de test was vanochtend omowit. Het geeft me wel hoop maar ben ook bang voor nog een teleurstelling.

9. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ooh ellendig!! Ik hoop dat Lovepeet gelijk heeft... succes bij de gyn!

10. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

20 sep 2015
    298
    177
    43
    Vrouw
    Nederland
    @Coccie, idd erg ellendig bah... hoop ook dat ze gelijk heeft :) Vind het ook wel spannend allemaal hopelijk snel duidelijkheid...

11. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ik had in juni een zogenaamde biochemische zwangerschap. Dus ik testte positief en had alle symptomen... en daar kwam dan toch de menstruatie. Het was dus een vroege MK. Dat gaf me wel weer moed op de een of andere manier... en nu is het dus weer raak. Voor ons op zich al ongelofelijk wonderbaarlijk vanwege verminderd vruchtbaar. Maar onderzoeken bij de gyn scheppen duidelijkheid voor jullie. Succes nogmaals!

12. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

20 sep 2015
    298
    177
    43
    Vrouw
    Nederland
    #32 LunaKyra, 22 sep 2015
    Laatst bewerkt: 22 sep 2015
    @Coccie: Gefeliciteerd, super fijn dat jullie zwanger zijn :D.
    Het is bij mij idd een miskraam geworden :(, ik was overtijd en een positieve test met bruinverlies.. Bedankt voor je berichtje, ik wens je een hele fijne zwangerschap :D

Update: Kom net bij de huisarts vandaan, ze zegt dat ik een vroege miskraam heb :( (daarom ook bruine afscheiding). Een verwijskaart gevraagd en ze gaat deze in orde maken. Ze zei wel dat mij vriend eerst een zaadonderzoek moet doen om uit te sluiten dat het vanuit zijn kant niet lukt (zitten niet bij dezelfde huisarts). Hebben meerdere van jullie een vroege miskraam gehad? En kwam na het bruinverlies nog een gewone menstruatie?

Deel Deze Pagina