Afgelopen donderdag 2 x een smiley met clear blue. Gister ochtend geen smiley meer. Maar ik kreeg gister middag testen binnen via eBay uit China ofzo. Dus ik wou even kijken en testen wat ik er van vind , net ( zaterdag )er 1 gedaan, en hij lijkt mij gewoon positief ?! Wie weet of deze altijd een donkere tweede lijn geven , en hoe bevallen ze jullie ? Volgens mij is het merkloos, dus daar kan ik ook niet op googlen.
lijkt mij geen positieve test. Ookal is de streep donker, maar noet donkerder dan controle streep. Heb je nog cb liggen, zou je mssn voor de zekerheid daarmee kunnen testen. Succes
Maar als ik donderdag een positieve clear blue had, ga ik er van uit dat de ovulatie al is geweest, en had ik toch nu niet zulke donkere testen moeten hebben? Of deze testen zijn gewoon niet goed of te gevoelig
Miss kan je nog een andere ovulatie test doen als je die hebt, het lijkt mij dat deze positief is.. Ik heb er dan wel geen ervaring mee maar hij is mooi dik roze dus ik denk dat ie positief is
Je moet niet kijken naar de ovulatie testen als ze opgedroog zijn. Aflezen binnen de aangegeven tijd. Mssn dat je ei toen niet is gesprongen en nu wel? Soms komt ook voor dat sommige vrouwen 2 keer ovuleren in een cyclus.
temperaturen is deze maand niet betrouwbaar omdat de jongste bijna elke nacht wakker word of bij ons komt liggen. Zoals vanmorgen om 07.30 een temp van 36.6 ( daarna niet uit bed gegaan ) en om 08.30 een temp van 37.0 en ik temp altijd rond half 8 normaal gesproken maar dat is als ik wakker word van de wekker en niet na gebroken nachten
Lijkt mij ook positief...zelf gebruik ik ook dipsticks en zijn ze ook zo, soms wel 2 dagen. Ik zeg maak het maar gezellig
Ik heb nog 3 clear blue ovulatie testen liggen, die wou ik eigenlijk gebruiken voor volgende maand. Maar als ik straks weer zo'n dikke streep heb dan doe ik ook een cb denk k.
Net weer getest en al een stuk lichter dan die van gister ( al vind ik hem nog donker ) waarschijnlijk zijn dit gewoon extra gevoelige testen. Jammer dat niemand hier ervaring hiermee lijkt te hebben. Mijn temp kaart van deze maand is totaal niet betrouwbaar, maar vooralsnog heb ik geen eisprong kunnen waarnemen.
Ik had altijd testen van zwanger en Kids en deze waren nooit positief met de clearblue. Als de clearblue positief was, was zwanger en Kids nog niet knal dat kwam altijd 2 daagjes later ofzo
@flowertje36 . Ik heb gewoon mijn ronde niet denk ik , om het zo maar te zeggen, smileys zonder vruchtbaar slijm. Temperaturen wat de hele maand al mis gaat....nieuwe testen uit China die niet de streepjes geven zoals ik had verwacht. Maargoed ik wacht maar twee weken af, meer kan ik niet doen. Kan ook maar zo zijn dat ik geen eisprong heb gehad, want ik heb regelmatig cystes en rondes zonder eisprong .
De cb's geven in mijn ogen nig geen positieve streep aan. Waarom er dan een smiley kwam weet ik niet. Ook is het vreemd dat ze donderdagmiddag een smiley gaven. In de avond niet meer en dan op vrijdagmiddag (zelfde tijd als donderdag) weer een smiley. Je zou verwachten dat hij op donderdagavond ook nog een sniley zou geven. Die uit china vind ik wel weer positief om te zien (linker). Ik zou met die gaan doortesten om te kijken wat er gebeurd.
Ik had een smiley donderdag morgen en begin vd avond. Vrijdag negatief ! Volgens mij heb ik het verkeerd getypt. Die donkerste uit China is de eerste die ik deed op zaterdag ochtend daarna lijkt t iets af te lopen .