Heb zostraks test gedaan van plus geeft niks aan wat ik zo zie maar heb zelf wel het idee zwanger te zijn dus vandaar mijn vraag betrouwbaar of niet
Lijkt mij dat iedere test die in Nederland verkocht wordt betrouwbaar zou moeten zijn als je hem uitvoert zoals in de handleiding staat.
Ja ziet u echt iets erop? Ja hoop het zo maar ga er nog maar ff niet van uit anders is de teleurstelling dadelijk weer zo groot Ga morgenvroeg even overnieuw testen dan maar
Ik lijk ook heel licht iets te zien.... Ken deze test ook verder niet. Zou over twee dagen nog eens testen
Als je over twee dagen doet en dit wat ik zie van zwangerschap is, dan zal je dan wel iets duidelijker iets moeten kunnen zien. Morgen is wellicht nog wat te vroeg. Anders een Kruidvat 2v5 test halen. Schijnt gevoelig te zijn.
Ja moest 7 of 8 januari ongesteld worden mijn cyclus is meestal om de maand ,30 of 31 dagen Vandaar dat ik vanmiddag deze test even gehaald had om te testen want voel meestal ook wel dag of twee van te voren of ik ongesteld word en dat heb ik allemaal niet .
Ja djw hoop get ook alleen ga masr wel ovu testen doen omdat me cyclus dus nu zo lang is geweest heb ik geen idee hoe lang die deze maand word