Ik denk wel wat te zien maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Probeer het over 2 dagen nog eens hoe moeilijk wachten ook is🙈 Ik duim voor je
Ik zie iets heel lichts helemaal aan het einde van de test... Als dat is wat jij ook ziet denk ik dat hij negatief is..
dankjulliewel! ik ga tot maandag wachten om nog een keer te testen... ben zo benieuwd @ voila, die zie ik ook maar ik zie daarnaast weer iets vaags. dit soort testen had ik in het begin van mijn vorige zwangerschap ook. dus ben erg benieuwd
Ik twijfel maar zou gewoon over paar dagen weer doen (zeg ik heel wijs maar zelf plas ik d'r ook drie per dag weg😂😂😂
whaaaaa... ik kon het niet laten nog een testje gedaan... en je kan vast wel raden... daar is geen tuurstreepje te bekenen. i know het is middagurine en die andere was ochtend urine... maar toch.. nu heb ik gelukkig geen tests meer in huis dus kan niet doortesten hahah
Heey! Ik zie wel iets heel erg lichts. Misschien kunnen jullie ook naar mijn test kijken? Ps: heb met middag urine getest. Ovu test was dik positief, voor zekerheid zw testje gedaan en ik zag heeel licht een streepje. Zien jullie die ook? Ow nog ff dit: ik ben wel 'ongesteld' geworden van het weekend maar las dat je ook nog bloedverlies kon hebben in de eerste maand als je zwanger blijkt te zijn.
Ik zie wel een heeel licht streepje. Hoever zou je nu in je cyclus zitten als je deze menstrustie niet als menstruatie zou zien? En als je het wel als mensteuatie ziet hoever in je nieuwe cyclus zit je dan? Als je daar ver over heen bent dan lijkt het eerder een indroger helaas. Heb je ook een foto van je ovulatietest?
LovelyyX93 - Gezien je al (redelijk ver) na NOD bent, ik vermoed zo'n 20 dagen na je laatste eisprong (14 dagen voor de bloeding + de 5 in deze cyclus) is deze test veel te licht voor een zwangerschap. Zou eerder vermoeden dat je een heel vroeg ei hebt (gezien je knal ovutest) Zou het vanavond en morgen even gezellig maken. Hoop natuurlijk dat ik het mis heb voor je en dat het toch een beginnende zwangerschap is. Misschien dat andere dames een ander idee hebben?
Maxy ik zie helaas op de telefoon niets, maar ik weet hoe anders een foto er na het uploaden uit kan zien. Dat was met mijn foto van test van vandaag ook, 8 dpo ik weet het veelste vroeg maar kon me niet inhouden. Hoeveel dpo zit je vandaag?
Hier een foto van mijn ovulatie test (Zw test foto had ik meteen erna gemaakt nadat ik de test had gedaan) Foto van ovutest,,, toen straks was hij iets donkerder.
@ Manonn: Ja ik ben ook een kanjer in op de fouten momenten testen. nou ik heb op 26 april een soort van menstruatie gehad maar was heel raar. en ik ben met vlagen misselijk. wat ik ook had met mijn vorige zwangerschap... en toen had ik ook onwijs lichte testen tot dat ik echt echt overtijd was. toen werd het uiteindelijk echt vastgesteld met een inwendige echo. maar wij hebben dus 17 dagen geleden voor het laatst "geklust" dus het is allemaal een beetje raar.. haha
Whaaaaaaaaaa zo ziet de 2de test eruit vanmorgen. Had hem weggegooid maar trok hem uit de vuilnisbak🙈 haha hij lag boven op... en zag ik dit😱