Vandaag deze test gedaan van de Kruidvat . Test streepje is heel licht wat betekend dit ? Negatief of toch positief ?
Het ziet er positief uit, maar het streepje is wel best licht als morgen je NOD is. Dat hoeft niet meteen slecht te zijn, het kan bijvoorbeeld zijn dat je eisprong iets later is geweest of dat je een kortere lf hebt dan gemiddeld. Heb je je eisprong vast kunnen stellen? Als je over twee dagen een test doet en het streepje is donkerder, dan mag je de verloskundige bellen voorzichtig gefeliciteerd
Jaa ik zie hem ook, een streep is een streep dus positief!! We lopen dan gelijk op... Mijn NOD is ook morgen of overmorgen. En wat betreft een lichte streep 1 dag voor NOD (heb ik ook): er zijn veel mensen die zelfs na NOD pas een streepje krijgen dus lijkt me geen reden tot zorgen Gefeliciteerd!
Het is maar wat je veel noemt...als je je nod zeker weet en uitgaat van 14 dagen na eisprong,dan is de kans 0.01 procent dat je na je nod pas positief test. Ts,ik zie het ook en sluit me aan bij Linky.
Positief, ik zou wel voor alle zekerheid morgen of overmorgen nog een testje doen om te kijken of het streepje duidelijker is geworden.